شناسهٔ خبر: 47053234 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

هادوا شاهوان: هدف صهیونیست ها از بین بردن اماکن و نمادهای اسلامی در قدس است

اختصاصی ابنا

یکی از فعالان سیاسی کشور شیلی و از حامیان مردم فلسطین ادامه داد: نیت و هدف صهیونیست ها در قدس، از بین بردن ارزش ها و اماکن و نمادهای مقدس اسلامی است و این کاری است که آنها می خواهند انجام دهند و صهیونیست ها آرامگاه انبیای

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ دومین روز کنگره بین المللی قدس شریف با سخنرانی شخصیت‌های برجسته جهان اسلام امروز ـ چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ـ در حال برگزاری است.

در این مراسم یکی از فعالان سیاسی کشور شیلی و از حامیان مردم فلسطین، با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) درباره فلسطین اظهار کرد: امام راحل به ما یاد داد که اگر مسلمانان فلسطین و قدس و مسجد الاقصی را فراموش کنند، خطر بزرگی جهان اسلام را تهدید می کند.

«نیکولا هادوا شاهوان» ادامه داد: نیت و هدف صهیونیست ها در قدس، از بین بردن ارزش ها و اماکن و نمادهای مقدس اسلامی است و این کاری است که آنها می خواهند انجام دهند و صهیونیست ها آرامگاه انبیای الهی را نابود کردند.

وی افزود: آمریکا و صهیونیست ها قصد توقف ندارند و فلسطین آخرین مقصد آنها نیست، آنها به دنبال تصرف کشورهای اسلامی هستند و مقاومت مردم فلسطین که توسط مسلمانان پشتیبانی می شود، بخشی از تاریخ فلسطین است.

این حامی فلسطین، تجاوز اسرائیل را موجب نابودی اماکن اسلامی دانست و تصریح کرد: صهیونیست ها به دنبال انحراف و تقدس زدایی از اسلام هستند، آنها در پی ایجاد مکان مقدسی برای یهودیان هستند، یهودیان هیچ تعلقی سرزمین فلسطین ندارند و آنها اکثرا آرژانتینی، لهستانی، فرانسوی و کشورهای متعدد هستند، ولی قصد دارند که در این منطقه حاکمیت داشته باشند.

وی ادامه داد: عربستان سعودی خود را دشمن مردم فلسطین نشان داده است و حاکمان آل سعود به دنبال جلب رضایت غرب هستند و دین اسلام را تحریف کردند. آنان از تروریسم در عراق و سوریه حمایت نمودند و به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

هادوا شاهوان افزود: خدا را شکر که جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و در برابر نقشه های غرب و شیخ نشین ها مقاومت می کند و جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدافع اصلی فلسطینی ها است.

وی با اشاره به نقشه های استکباری علیه مسلمانان اظهار کرد: مستکبرین به دنبال تقسیم کشورهای عربی از جمله عراق و سوریه هستند، آنها ایجاد دولت کردنشین را دنبال می کنند و پیگیر ایجاد متحدی برای رژیم صهیونیستی هستند.

این حامی ملت فلسطین ادامه داد: شیخ نشین ها مثل عربستان و امارات در راس خیانت به اسلام قرار دارند، آنها به دنبال راهی برای تحریف اسلام هستند، چون با وجود نیروهای اسلام گرا، نمی توانند به اهداف خود برسند. قدس و مسجد الاقصی نماد جامعه اسلامی است و صهیونیست ها با اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، منتظر واکنش کشورهای عربی بودند، ولی چنین واکنشی را ندیدند!

هادوا شاهوان افزود: به لطف گسترش اندیشه های امام خمینی(ره) مقاومت مردم موجب شکست توطئه های دشمنان شده است.

..........................
پایان پیام/ 167 ـ 268

نظر شما