شناسهٔ خبر: 47046149 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

نخستین موتور فوریت‌های شهری به تهران آمد

شهردار منطقه 13 تهران از راه‌اندازی موتور فوریت‌های شهری 137 توسط شهرداری برای اولین بار در کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| مجتبی شکری، شهردار منطقه 13 تهران درباره نخستین موتور فوریت‌های شهری اظهارداشت: تاب آوری در برابر بحران‌های پیش رو در شهر تهران یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است بر همین اساس در پانزدهمین سالگرد تاسیس سامانه 137 و در راستای تحقق سه اصل سرعت، دقت و صحت، شهرداری منطقه 13 اقدام به راه اندازی و تجهیز موتور فوریت های شهری 137 کرد.

 

به گزارش فارس، وی افزود: از این طریق، ناوگان خدمات رسانی در این منطقه تقویت و خدمات رسانی و رفع خطر محیط شهری را به کوتاه ترین زمان ممکن برساند.

 

شکری بیان داشت: با توجه به اینکه اولویت خدمات رسانی به شهروندان، رفع خطر و ایجاد راهی برای کوتاه کردن مسیرهای خدمات رسانی خصوصا در بافت فرسوده  است راه اندازی موتور فوریت‌های شهری در منطقه 13، این مسیر را هموارتر از گذشته کرد . 

 

شهردار منطقه 13 تهران در خصوص مزیت های راه اندازی موتور فوریت‌های شهری 137 افزود: با توجه به وجود بافت فرسوده در منطقه 13 و اولویت رفع خطردر این نقاط به لحاظ دسترسی، این اقدام می تواند برای مسئله امدادرسانی در شرایط بحرانی گره گشا باشد.

 

وی ادامه داد: در شرایط فعلی کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از امکانات از اهداف این طرح بوده است که منطقه 13 با استفاده از پتانسیل موجود فرصت جدیدی برای خدمات رسانی به شهروندان ایجاد کرده  است.

نظر شما