شناسهٔ خبر: 47044349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده انتظامی کردستان: در مبارزه با مزدوران استکبار جهانی ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: جنایتکاران بدانند که این شرارت‌ها ذره‌ای در عزم راسخ نیروی انتظامی برای تامین امنیت و مبارزه با مزدوران استکبار جهانی خدشه وارد نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مریوان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت ستوان دوم "حسین نامور " از نیروهای مرزبانی در منطقه مرزی این شهرستان اظهار داشت: بنده نیز شهادت این مرزبان دلیر و شجاع را به محضر مقام معظم رهبری، فرمانده و پرسنل خدوم مرزبانی استان،خانواده معظم این شهید و مردم شهیدپرور و انقلابی استان کردستان تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی گفت: عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است. 

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی‌ادعایست که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گران‌بهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون، شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی شده و شهادت غیور مردان مرزبانی میز شاهدی بر این ادعاست.

وی شهادت ناجوانمردانه مرزبان هنگ مرزی مریوان را محکوم کرد و افزود: بار دیگر تروریست‌های مزدور قصد تعرض به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند اما با مقاومت شجاعانه مرزبانان هوشیار و همیشه آماده در صحنه کردستان، روبه‌رو شدند. 

سردار آزادی بیان کرد: بی‌گمان دست‌های پلیدی که مرتکب این جنایت ننگین شدند، بدانند که این شرارت‌ها ذره‌ای در عزم راسخ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت و مبارزه با مزدوران استکبار جهانی خدشه وارد نخواهد کرد و بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت. 

 ماموستا شیرزادی: انتقام خون شهید مرزبانی از مزدوران استکبار جهانی گرفته شود 

ماموستا مصطفی شیرزادی، امام جمعه شهرستان مریوان نیز ضمن محکوم کردن این جنایت، به مقام و منزلت شهید در دین مبین اسلام اشاره و گفت: امروز فقط خانواده محترم این شهید سوگوار نیستند، بلکه عموم مسئولان و مردم فهیم شهرستان مریوان داغدار این جنایت تروریست‌ها هستند.

وی گفت: به جنایتکارانی که با هدف قرار دادن امنیت مرزها آب به آسیاب دشمن ریخته و به ملت خود خیانت می‌کنند، هشدار داده و از مسئولان مربوطه درخواست برخورد شدید با عاملان این جنایت را داریم.

امام جمعه شهرستان مریوان تصریح کرد: باید انتقام خون شهید مرزبانی از مزدوران استکبار جهانی گرفته شود.

انتهای پیام/481/ش

نظر شما