شناسهٔ خبر: 47028031 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

افشای فایل صوتی وزیر سابق رژیم صهیونیستی:

نتانیاهو و همسرش علاوه بر دیکتاتوری و ستمگری،‌ شهوت قدرت هم دارند

در یک فایل صوتی افشا شده درباره نخست وزیر ٰرژیم صهیونیستی آمده است: «نتانیاهو می‌خواهد ادامه دهد و در قدرت باقی بماند. او و همسرش شهوت حکومت و قدرت دارند. آن‌ها مانند دیکتاتور و ستمگران هستند».

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری قدس (قدسنا)، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که «آیلت شاکید» وزیر دادگستری پیشین این رژیم در اظهاراتی افشا شده، بنیامین نتانیاهو  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «سارا نتانیاهو» همسر او را دیکتاتور می‌خواند.

 

بر اساس گزارش روزنامه رای الیوم این اظهارات در یک فایل صوتی فاش شده از  سوی وزیر دادگستری پیشین این رژیم بیان شده که با یک فرد در حال صحبت است و می‌گوید: «نتانیاهو می‌خواهد ادامه دهد و در قدرت باقی بماند. او و همسرش شهوت حکومت و قدرت دارند. آن‌ها مانند دیکتاتور و ستمگران هستند».

 

آیلت شاکید می‌افزاید: «مهم‌ترین چیز برای او [نتانیاهو] اکنون [مسئله] محاکمه است و تمام ملاحظات و رفتار او حول این مسئله می‌چرخد. او باید برود».

 

شاکید در ادامه می‌گوید: «نتانیاهو می‌ترسد که در پایان، تصمیم گرفتن عفو از دادگاه بگیرد یا معامله التماس (توافقی که به موجب آن دادستانی کل در مقابل اذعان متشاکی به گناه به او امتیاز می‌دهد)».

 

نتانیاهو در سه پرونده فساد به فریبکاری، سوءاستفاده از اعتماد عمومی و پذیرفتن رشوه متهم شده است. او اتهامات مطرح‌شده علیه خودش را رد کرده و دستگاه‌های مجری قانون و رسانه‌ها را به ضدیت با خودش متهم کرده است.

 

در اولین جلسه دادگاه نتانیاهو در پرونده «فساد ۴۰۰۰» که اخیرا برگزار شد. نتانیاهو بعد از آن جلسه، محاکمه‌اش را «تلاش برای کودتا» توصیف کرد.

 

وزیر دادگستری پیشین رژیم صهیونیستی همچنین در این فایل صوتی خبر می‌دهد: «مذاکرات جاری میان بِنت (رهبر حزب یمینا) و نتانیاهو برای تشکیل کابینه چرخشی در جریان است تا بنت ریاست را به مدت یک سال و نیم برعهده بگیرد آن هم در حالی که نتانیاهو این مأموریت را به مدت دو سال و نیم برعهده بگیرد».

 

این فایل صوتی در حالی منتشر شده است که تنها یک روز به پایان مهلت اعطا شده به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه باقی مانده است.

 

انتهای پیام/م.ح

نظر شما