شناسهٔ خبر: 47006298 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

مولوی سلامی در گفتگو با تقریب:

روز قدس نماد جریان ساز در مسئله وحدت میان امت اسلامی است

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب، بیان کرد: تاسیس روز قدس به فرمان امام راحل(ره)، بهانه ای برای تقویت وحدت و اعلام حمایت ملت های مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.

صاحب‌خبر -
مولوی نذیر احمد سلامی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ضمن گرامی داشت روز قدس و آرزوی آزادی قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین از چنگال خون آلود رژیم صهیونیستی، بیان نمود: قدس و فلسسطین، متعلق به جهان اسلام هستند؛ اکنون بیش از هر زمانی لازمه آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین احساس می شود، امت اسلامی باید احساس وظیفه کرده و مسئولیت خود را به خوبی ایفا نماید.

وی افزود: جهان اسلام باید تمام ابزار ها و امکاناتی که می تواند در آزادی قدس شریف و نمایش مظلومیت مردم فلسطین، بکار گیرد و ذهن و افکار خود و جهان بشریت را معطوف به این مسئله کند.

وی ادامه داد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی "حضرت امام خمینی(ره)" روز قدس نامگذاری شد تا بهانه برای مسلمانان و انسان های آزاده جهان باشد در این روز به میدان بیایند و با برپایی راهپیمایی و برنامه های اعتراضی به رژیم صهیونیستی، انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت خود را از سرزمین فلسطین و قدس شریف اعلان دارند.

مولوی نذیر سلامی عضو خبرگان رهبری اذعان داشت: روز قدس نماد جریان ساز در مسئله وحدت میان امت اسلامی است؛ مشترکاتی از قبیل قدس به عنوان قبله اول مسلمانان و دیگر موضوعات ارزشی و اخلاقی، محوریت امت اسلامی از هر فرقه و مذهب می باشد.

وی در پایان تاکید کرد: انشاالله امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی و شیوه هایی که ستاد ملی کرونا تعیین می نماید، امت اسلامی به هر نحو ممکن انزجار خود را از اسرائیل غاصب اعلام می دارند و این پیغام که امت اسلامی تا آخرین قطره خون دست از حمایت قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین نخواهد کشید را به حامیان منطقه ای رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی صادر خواهد کرد.
 
 انتهای پیام/
 

نظر شما