شناسهٔ خبر: 46958644 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حضور شجاعیان و ریگی، نیمکت نشینی یزدانی

اعلام ترکیب استقلال مقابل الشرطه عراق

ترکیب استقلال برای آخرین دیدار دورگروهی لیگ قهرمانان مقابل الشرطه عراق مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی امشب آخرین مسابقه خود در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الشرطه عراق برگزار می کند که به خاطر فشردگی مسابقات تیمی بسیار خسته را در اختیار دارد.


فشردگی مسابقات سبب شده تا برخی بازیکنان استقلال دچار مصدومیت هم بشوند و به همین خاطر محمد نادری و فرشید اسماعیلی دو بازیکنی هستند که دیدار با الشرطه را از دست داده اند.


از این رو فرهاد مجیدی سعی کرده تیمش را طوری به زمین بفرستد که روی نیمکت هم دستش برای تعویض باز باشد.


سرمربی استقلال همچون دیدارهای قبلی از رشید مظاهری که مقابل الاهلی عربستان فوق العاده ظاهر شد در ترکیب اصلی استفاده کرده است. در خط دفاعی مجیدی ترجیح داده سیاوش یزدانی را با وجود عملکرد خوب در مسابقات گذشته نیمکت نشین کند و از زوج عارف غلامی و محمدحسین مرادمند در پست دفاع وسط بهره ببرد. به نظر می رسد دلیل این تصمیم خستگی یزدانی ناشی از حضور در 5 مسابقه قبلی باشد. در دفاع راست وریا غفوری و در دفاع چپ هرویه میلیچ به میدان خواهند رفت.


در خط هافبک اتفاق ویژه غیبت فرشید اسماعیلی است. سرمربی آبی ها برای جایگزینی این ستاره، داریوش شجاعیان را در نظر گرفته و او اولین حضورش در ترکیب اصلی را تجربه خواهد کرد. مسعود ریگی نیز بر خلاف دو مسابقه گذشته به ترکیب اصلی برگشته است. همچنین مهدی مهدی پور و آرش رضاوند دو هافبک دیگر آبی ها را مقابل الشرطه تشکیل می دهند.


در خط حمله نیز فرهاد مجیدی از زوج شیخ دیاباته و مهدی قایدی استفاده کرده و ارسلان مطهری روی نیمکت ذخیره ها حضور دارد تا در صورت نیاز وارد زمین شود و بتواند در نیمه دوم به تیمش کمک کند.


ترکیب استقلال مقابل الشرطه به شرح ذیل است:


رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، وریا غفوری، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، مهدی مهدی‌پور، داریوش شجاعیان، مهدی قایدی، آرش رضاوند و شیخ دیاباته.

برچسب‌ها:

نظر شما