شناسهٔ خبر: 46952876 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

دبیرکل جهاد اسلامی خواستار شد:

برگزاری نشست فوری گروه های فلسطینی برای تدوین برنامه مقابله با اشغالگری

زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی اعلام تعویق انتخابات توسط ابومازن بر تشکیل نشستی فوری توسط گروه های ملی فلسطین برای تدوین برنامه ای برای مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همه نیروهای فلسطینی را به برگزاری نشستی فوری برای توافق بر یک دستورالعمل ملی برای مقابله با اشغالگران صهیونیست فراخواند.

 

النخاله در پی برگزاری نشست روز گذشته رام الله و اعلام تعویق برگزاری انتخابات فلسطین از سوی ابومازن اعلام کرد: وقایع جاری بیانگر آن است که جهاد و مقاومت علیه دشمن صهیونیست دو واقعیت ثابت هستند که همگان باید برای تحقق آنها با جدیت کامل تلاش کرده و به آن بی توجهی نکنند.

 

دبیرکل جهاد اسلامی تاکید کرد مردم فلسطین همچنان تحت شرایط اشغال زندگی می کنند و این با وجود آن است که برخی بر تسلط متوهمانه تشکیلات خودگردان به شرایط از طریق نهادهای امنیتی و پلیس تاکید دارند.

 

النخاله ادامه داد: این نهادها شبانه روز در راستای همکاری امنیتی با دشمن تلاش کرده و دچار این توهم شده اند که همکاری های امنیتی می تواند دشمن را به این اقناع برساند که اداره کشور فلسطین را به آنها بسپارد.

 

دبیرکل جهاد اسلامی تلاش برای همزیستی با اشغالگران از طریق انتخابات را محکوم کرده و افزود: وقایع گذشته از ابتدای امضای توافق اسلو ثابت می کند که این تصورات تنها توهماتی کاذب است.

 

النخاله در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط مردم فلسطین و مشکلات و رنج های آنان در محاصره غزه، تعقیب و بازداشت و تخریب منازل آنان و ادامه شهرک سازی در کرانه باختری، تجاوزات مستمر به حریم مسجد الاقصی و تعرض شهرک نشینان به حقوق شهروندان فلسطینی اشاره نموده و تاکید کرد تمام این مسائل بیانگر آن است که ملت فلسطین همچنان در شرایط اشغال به سر می برد و باید در برابر دشمن مقاومت کرد.

 

النخاله در پایان تمام گروه های ملی فلسطین را به برگزاری نشستی فوری به جای اظهار نظر و اعتراض فراخوانده و افزود در این نشست باید تنها مساله ملت تحت اشغال و توافق بر یک دستور العمل واحد ملی متناسب با این مساله مورد بررسی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما