شناسهٔ خبر: 46948397 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ویسی: باید با اختلاف ۵ گل پیروز می شدیم / با تمرکز به سراغ لیگ آزادگان می رویم

گروه استان‌ها _سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: حق تیم خیبر برد با اختلاف ۵گل بود و با تمرکز به سراغ لیگ آزادگان می رویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عبدالله ویسی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تیم صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: با وجود اینکه می دانستیم بازی سختی در مقابل تیم صنعت نفت آبادان داریم  بازی روان و خیلی خوبی انجام دادیم.

وی افزود: خداروشکر بچه‌های تیم  خیبر با تمام وجود بازی کردند. به کلیه مجموعه تیم خیبر به ویژه مردم استان لرستان  تبریک می‌گویم و امیدواریم این روند بُردها  برای خیبر ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد عنوان کرد: این بازی  با تمام خوشحالی‌هایی که داشت تمام شد و با تمرکز به سراغ  لیگ دسته اول آزادگان می رویم و امیدواریم این پیروزی‌ها برای تیم خیبر ادامه داشته باشد.

ویسی در رابطه با اعتراض بازیکنان تیم صنعت نفت پس از اعلام پنالتی از طرف داور به نفع تیم خیبر بیان کرد: این اعتراض‌ها برای  من مهم نیست ولی بازیکنان صنعت نفت کاری کردند تمرکز  بازیکن خیبر برای زدن پنالتی به‌هم بخورد و این حرفه‌ای نیست و توهین به فوتبال و جامعه فوتبال  بود.

وی گفت: علاوه بر پنالتی ما می توانستیم 6-7گل بزنیم و این برای ما مهم است تیم لیگ یکی که کسی روی آن حساب نمی‌کرد امروز توانست در مقابل تیم  گردن کلفت  لیگ برتری صنعت نفت آبادان بازی خوبی کند برای بنده و مجموعه فوتبالی‌ها قابل احترام است.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد تصریح کرد: بسیار خوشحالم که دو تیم قوی و گردن کلفت خوزستانی را توانستیم حدف کنیم.

ویسی خاطر نشان کرد: تیم صنعت نفت آبادان نیمه اول با وجود 10 نفره شدن خوب بازی کردند ولی حق تیم خیبر برد با اختلاف 4، 5 گل بود.

در پایان  این دیدار سید سیروس پورموسوی  سرمربی تیم صنعت نفت آبادان حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نتیجه یک بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

انتهایی پیام/ف

 

نظر شما