شناسهٔ خبر: 46918523 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نماینده مردم ساری در مجلس:

قراردادهای کار کارکنان دولت ساماندهی می‌شود

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با انتقاد از اینکه ۱۷ تا ۱۸ نوع قرارداد مختلف با کارکنان در ادارات وجود دارد، گفت: طرح دو فوریتی ساماندهی کارکنان دولت تهیه می شود.

صاحب‌خبر -

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید براینکه تعطیل ضد تولید که منجر به تعطیلی بنگاه های اقتصادی می شود، باید برچیده شود، افزود: متاسفانه در جلسات به جای مانع زدایی، فراروی تولید مانع ایجاد می شود.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان مازندران گفت: این استان به تنهایی می تواند خرج ۱۰ تا ۱۲ استان را به تنهایی تامین کند زیرا ظرفیت های پنهان و آشکار بالای اقتصادی دارد و قادر است به اندازه کشورهای سی آی اس ظرفیت ایجاد کند.

عضو خانه ملت با اظهار اینکه برای کاهش تورم و فشار بار مالیاتی بر تولید باید برنامه جامع داشته باشیم، گفت: هیچ اداره ای حق ندارد برای اخذ مالیات به تولیدکننده توهین کند و باید برخورد جدی با متخلفان شود.

بابایی کارنامی با بیان اینکه قوانین بانک ها به نفع تولیدکننده ها نیست، گفت: هیچ جای دنیا تسهیلات با نرخ ۲۰ تا ۳۰ درصد به تولیدکننده ارائه نمی دهند.

این نماینده مجلس ساماندهی کارمندان دولت را از جمله اولویت ها بیان کرد و گفت: در حال حاضر ۱۷ تا ۱۸ نوع قرارداد در دستگاه های اداری با کارمندان وجود دارد و از این روتا پایان سال جاری طرح دو فوریتی ساماندهی کارکنان دولت ارائه می شود.

وی رتبه بندی معلمان را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و گفت: ۱۵ هزار میلیارد تومان در سال جاری برای اجرای این طرح درنظر گرفته شده است.

نظر شما