شناسهٔ خبر: 46900110 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

درگیری تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان/ هفت قاچاقچی دستگیر شدند

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری هفت سوداگر مرگ و کشف بیش از ۱.۵ تن مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های خاش و سیب و سوران با اشراف اطلاعاتی خود اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از مناطق مرزی سیب و سوران به شهرستان خاش و سپس به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب‌العبور بین دو شهرستان، اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه پژو پارس و چهار دستگاه پژو 405 در حال جا به جایی محموله مواد مخدر در منطقه دشت "آبخوران" خاش بودند، روئیت و به آنها دستور ایست دادند که سوداگران مرگ بدون توجه به ایست پلیس با تیراندازی سمت مأموران به سرعت از محل متواری شدند.

وی بیان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات مقتدرانه با عکس‌العملی سریع و ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، با آتش پرحجم خود خودروهای قاچاقچیان را زمینگیر و ضمن دستگیری هفت سوداگر مرگ، در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار یک تن و 557 کیلو و 750 گرم انواع مواد افیونی شامل یک تن و 341 کیلو و 750گرم تریاک، 208 کیلو حشیش و هشت کیلوگرم هروئین کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات سه قبضه سلاح کلاش به همراه 71 تیر جنگی کشف شده، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/392/ ت

نظر شما