شناسهٔ خبر: 46863835 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خالد مشعل: دلاورمردان فلسطینی رژیم‌صهیونیستی را شوکه کردند

رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج تاکید کرد که نبرد ملت فلسطین برای جلوگیری از یهودی سازی قدس و سیطره بر مسجدالاقصی تا رسیدن به هدف نهایی ادامه خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج شامگاه امروز در گفتگو با شبکه الاقصی تاکید کرد: ما در مقابل نبردی بزرگ قرار داریم، دشمن صهیونیستی درصدد یهودی‌سازی قدس و سیطره بر آن و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی است.

وی افزود: دشمن صهیونیستی همانند سال 2017 که با نصب گیت‌های الکترونیکی در ورودی‌های مسجد الاقصی مرتکب اشتباه شد، باز هم راه اشتباه را رفته است.

مشعل تاکید کرد: دلاور مردان فلسطینی در قدس که برای به شکست کشاندن طرح یهودی‌سازی به پا خواستند، دشمن صهیونیستی را غافلگیر کردند. نبرد قدس، نبرد عموم فلسطینیان و تمامی گروه‌ها و جریان‌ها است.

وی در ادامه افزود: بدون قدس ملت فلسطین هیچ آینده و کشور و سرنوشتی ندارد. ما امت اسلامی و عربی را به حمایت از ساکنان قدس در نبرد با دشمن صهیونیستی دعوت می‌کنیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج تاکید کرد: دشمن صهیونیستی اساس تمامی مشکلات منطقه است و به هیچ وجه بخشی از راه حل نیست. ما هیچ امیدی به عادی کنندگان روابط با دشمن نداریم، آن‌ها وجدان و احساس خود را از دست داده‌اند.

خالد مشعل درباره انتخابات هم تاکید کرد: هدف ما برگزاری انتخابات در سرتاسر فلسطین از جمله قدس است و هیچ توجیه و بهانه‌ای برای تعویق یا لغو انتخابات وجود ندارد.

انتهای پیام/

 
 

نظر شما