شناسهٔ خبر: 46856261 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

احمد نادری، نماینده تهران در مجلس یازدهم:

مجلس باید در جریان ریز مذاکرات وین قرار گیرد

یک نماینده مجلس گفت: اگر توافقی امضا نشود و مفاد جدیدی به برجام افزوده نشود، نیازی به طی مراحل تصویب نیست اما مجلس باید در جریان ریز مذاکرات وین قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین|احمد نادری، نماینده  تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، با اشاره به انجام مذاکراتی در وین به دنبال بازگشت برجام، گفت: ما نمایندگان مجلس در کنار دلسوزان نظام بارها هشدار داده ایم که  توافق نباید با عجله و شتاب زده صورت گیرد بلکه توافق باید در بردارنده منافع جمهوری اسلامی و ملت ایران بوده، نباید از موضع ضعف و برای مصرف سیاست داخلی باشد.

 

به گزارش خانه ملت، نماینده  تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: همه این نکات را هشدار داده اند و بنده به شخصه این موارد را در قالب های مختلف هشدار داده ام و امیدوارم دولت و تیم مذاکره کننده منافع کوتاه مدت حزب و جناح خود را به منافع ملی ترجیح ندهند و توافق سست و لزرانی را رقم نزنند.

 

وی اظهار داشت: در این باره که توافق باید به تصویب مجلس برسد یا خیر بستگی به نتیجه مذاکرات وین دارد، اگر توافقی جدید و متفاوت از برجام حاصل شود حتما باید پروسه تصویب در مجلس را پشت سر بگذارد.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: اما اگر توافقی امضا نشود و مفاد جدیدی به برجام افزوده نشود، نیازی به طی مراحل تصویب نیست اما مجلس باید در جریان ریز مذاکرات وین قرار بگیرد.

نظر شما