شناسهٔ خبر: 46854603 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهدای ایران | لینک خبر

مجلس: از جزئیات مذاکرات وین اطلاعی نداریم

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان باید گزارش دقیقی درباره مذاکرات وین به افکار عمومی ارائه دهند تا مشخص شود که آیا از خطوط قرمز عبور کرده‌اند یا خیر.

صاحب‌خبر -
به گزارش شهدای ایران، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی بر مذاکرات وین نظارت می‌کند، اظهار داشت: مجلس فعلا هیچ اطلاعی از جزئیات مذاکرات وین ندارد و به عبارت بهتر مجلس را در جریان این مذاکرات نگذاشته‌اند و این باعث نگرانی ما شده است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در برجام هم اینگونه بود و همه دیدید که نگرانی مجلس و دلسوزان نظام درباره قرارداد برجام به حق بود و کلاه گشادی سر کشور رفت و آمریکایی‌ها خیلی راحت و بدون آنکه به تعهداتشان عمل کنند، از برجام خارج شدند.

وی افزود: همچنین اروپایی‌ها هم فقط وقت کشی کردند و یک روز بحث اینستکس و یک روز بحث spv را مطرح کردند، اما در عمل هیچ اقدام خاصی انجام ندادند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولتمردان باید گزارش دقیقی درباره مذاکرات وین به افکار عمومی ارائه دهند تا مشخص شود که آیا از خطوط قرمز عبور کرده‌اند یا خیر.

وی گفت: دولتمردان در برجام به راحتی از خطوط قرمز عبور کرده بودند به طوری که مقام معظم رهبری فرمودند که برجام خسارت محض بود و بر این اساس ما می‌ترسیم که مبادا دوباره در مذاکرات وین هم کشور دچار خسارت محض شود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولتمردان باید مواظب باشند تا دوباره این نهالی که در وین می‌کارند، خارش به چشم و استخوانش در گلوی مردم فرو نرود.

نظر شما