شناسهٔ خبر: 46851917 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سردار سلامی در نشست قرارگاه امام رضا سپاه پاسداران:

امروز در نبرد بزرگ با کرونا هستیم/ مردم نقش بزرگی در کنترل و پیشگیری از کرونا دارند

موج نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه باید در جهت مهار کرونا تلاش کنند و البته مردم نقش بزرگی در کنترل و پیشگیری از کرونا دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، سردار حسین سلامی  فرمانده کل سپاه پاسداران در نشست قرارگاه امام رضا سپاه پاسداران اظهار داشت: همه باید در جهت مهار کرونا تلاش کنند و در این بین مردم نقش بزرگی در کنترل و پیشگیری از این بیماری دارند.

وی ادامه داد: کادر درمان شبانه روز با همان قوت و قدرت روزهای اول و با تمام اعتقاد و باور خود به صحنه آمده اند و به پیشرفت های بزرگی در  عرصه پروتکل ها و درمان رسیده اند.

سردار سلامی تصریح کرد: بسیج مستضعفان با همه توانمندی خود در صحنه حاضر است و توصیه اکید ما این است که برادران سپاه همه امکانات را به کار بگیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: هرگاه مردم، نهاد‌های حمایتی و امدادی و همه دستگاه‌های مرتبط وارد عملکرد ضعیف می‌شوند، ما با مشکل روبرو می‌شویم.

سردار سلامی با بیان اینکه روزانه ۳۰۰ طایفه داغدار می‌شوند، تاکید کرد:برادران عزیز سپاه همه امکانات را به کار بگیرید و با پیگیری جدی طرح شهید سلیمانی، عزم و اراده مستحکمی را به نمایش بگذارید و با مردم ارتباطات صمیمی و نزدیکی را برقرار کنید تا بتوانم با یاری خدا و کمک مردم مسیر این بیماری را به سلامت پشت سر بگذاریم.

نظر شما