شناسهٔ خبر: 46843598 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

همزمان با ادامه جنایات علیه فلسطینیان در قدس اشغالی؛

دستور نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص جبهه غزه/ نشست امنیتی مقامات رژیم اشغالگر برگزار شد

منابع صهیونیستی از دستور بنیامین نتانیاهو به ارتش رژیم اشغالگر برای اینکه برای هر سناریویی در جبهه غزه آماده شود، خبر دادند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری شهاب، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشست رایزنی های امنیتی را برای بررسی تنش نظامی در جبهه نوار غزه برگزار کرد.

 

بر اساس گزارش روزنامه معاریو، بنی گانتس وزیر جنگ و آوی کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش و افسران ارشد ارتش و دستگاههای امنیتی رژیم صهیونیستی در این نشست شرکت کردند. گانتس هم نشستهای مشابهی را با حضور کوخاوی برگزار کرد.

 

نتانیاهو در پایان این نشست امنیتی که شامگاه شنبه برگزار شد، اعلا کرد که دستوراتی به ارتش داده است تا برای هر سناریویی در جبهه نوار غزه پس از تنش اخیر آماده شود.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص تجاوزات مستمر این رژیم به فلسطینیان در قدس اشغالی به زعم خود از همه طرفها خواست خویشتن دار باشند.

 

از سوی دیگر بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از پایان این نشست امنیتی مدعی شد که ارتش برای احتمال تنش آماده است و ما هر کاری را که لازم باشد برای آرامش انجام دهیم.

 

رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از گانتس گزارش دادند در صورتی که آرامش در غزه حفظ نشود، به شدت در زمینه اقتصادی و امنیتی متضرر خواهد شد و مسئولیت آن بر عهده حماس خواهد بود.

 

از سوی دیگر یوسی یهوشع خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت آحارانوت گفت آوی کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش، سفر خود به آمریکا را به سبب شلیک موشک از غزه به تعویق نینداخته بلکه به خاطر ترس از حوادث قدس و رویارویی در جبهه های متعدد این سفر را به تعویق انداخته است.

 

خاطر نشان می شود گروههای مقاومت فلسطین در پی تشدید جنایات وتجاوزات صهیونیستها علیه فلسطینیان بی دفاع شهر قدس اشغالی تاکید کرده اند هرگز در برابر این جنایات دست بسته نخواهند بود.

 

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما