شناسهٔ خبر: 46822230 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

گردان‌های عزالدین قسام حملات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد

صاحب‌خبر -

شفقنا-گردان‌های عزالدین قسام با صدور بیانیه‌ای حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و نمازگران فلسطینی در قدس اشغالی را محکوم و تاکید کرد که مقاومت درس های قاطع به دشمن می دهد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از پایگاه خبری النشره، گردان‌های عزالدین قسام با صدور بیانیه‌ای حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و نمازگران فلسطینی در قدس اشغالی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: حملات مجرمانه نظامیان رژیم اشغالگر و شهرک نشینان غاصب صهیونیستی به مسجد الاقصی مبارک و مردم فلسطین در قدس اشغالی را از نزدیک پیگیری می‌کنیم و به ملت مقاوم فلسطین که از قدس و مسجد الاقصی پاسداری می‌کنند، درود می‌فرستیم و انتفاضه مبارک آنان در مقابل اشغالگران و ایجد سد نفوذناپذیرشان در مقابل غاصبان را می‌ستاییم.

گردان های قسام افزود: به جوانان فلسطینی و ساکنان قدس می‌گوییم صدای فریاد‌های مبارک شما و مقاومت قهرمانانه شما را شنیدیم. ‌ای دلاوران، بدانید مقاومتِ مستحکم و آماده‌ای پشت سر شما ایستاده است که برای شما و مسجد الاقصی و پایتخت مقدس فلسطین، شمشمیر و سپر است. مبارزه شما مبارزه ما، خون شما خون ما و نبض شما نبض ما است.

در پایان این بیانیه آمده است: به دشمن نیز که تصور می‌کند مسجد الاقصی و ملت فلسطین در قدس تنها هستند، می‌گوییم بهتر است صبر ما را امتحان نکند چرا که پشت سر قدس خود با خون و جان ایستاده ایم و به خاطر آن همه معادلات را بر هم خواهیم زد. شراره مقاومتی که شما روشن کرده اید به جاشنی انفجار در مقابل دشمن تبدیل خواهد شد و در آن زمان، مقاومتِ حامی خود را در قلب نبرد خواهید یافت که درس‌های قاطع و بی سابقه به دشمن می‌دهد.

این خبر را در النشره می توانید ببینید.

نظر شما