شناسهٔ خبر: 4681994 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مدير شبكه سه سيما:

ماجراهاي «درحاشيه» را پس از «شمعداني» پي بگيريد

موج- مجموعه تلويزيوني درحاشيه از ابتدا براي سه بخش 30 قسمتي (مجموعاً90 قسمت) طراحي شده بود و براساس همان طرح اوليه و البته با اندكي تغييرات انجام شد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، مدير شبکه سه سيما بابيان اين مطلب تصريح کرد: همزمان با توليد قسمت‌هاي آغازين، تصميم گرفته شد تا اين مجموعه تلويزيوني در نوروز 94 و پس از ايام شهادت حضرت زهرا (س) پخش شود که اين موضوع به فرايند توليد، شتاب و سرعت بيشتري داد.
سيد غلامرضا ميرحسيني با اشاره به اين که مجموعه تلويزيوني «درحاشيه» با استقبال کم‌نظير مخاطبان مواجه شده است، گفت: البته انتقادات و پيشنهادهايي هم دريافت کرديم که بابت اين اظهارنظرها از همه مخاطبان سپاسگزاري مي‌کنيم. ميرحسيني افزود: به‌تدريج و پس از پخش 15 قسمت با توجه به شرايط ويژه توليد، روند فيلمنامه و تعداد زياد هنرپيشگان تصميم گرفته شد که اين مجموعه در فاز اول با 27 قسمت به کار خود پايان دهد و پس‌ازآن مجموعه «شمعداني» به کارگرداني آقاي سروش صحت از شبکه سه سيما پخش شود.
مدير شبکه سه سيما با توضيح اين مطلب که توليد فاز دوم مجموعه «درحاشيه» پس از وقفه‌اي کوتاه آغاز مي‌شود، گفت: از بين چند سوژه‌اي که مدنظر است، يک موضوع نهايي و انتخاب خواهد شد؛ البته شخصاً از بين سوژه‌هاي مطرح‌شده با موضوع حضور شخصيت‌هاي اين سريال در زندان بيش‌تر موافقم و معتقدم که لوکيشن واحد و حضور آدم‌هاي مختلف از اقشار جامعه و ماجراهاي متعدد اين آدم‌ها، خود بخود کشش و جذابيت توليد 30 قسمت را دارد.
وي اظهار اميدواري کرد، فاز دوم مجموعه «درحاشيه» هم باکيفيت و مطلوبيت بيش‌تري توليد و تا در معرض ديد علاقه‌مندان به اين سريال قرار گيرد.

نظر شما