شناسهٔ خبر: 46705056 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

راهکار رهبر انقلاب در مذاکرات وین مو به مو باید انجام شود

استاد دانشگاه تهران گفت: باید راهکار رهبر انقلاب در مذاکرات وین مو به مو انجام شود و از خطوط قرمز عبور نشود.

صاحب‌خبر -

  فواد ایزدی  کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به حادثه خرابکاری در سایت هسته ای نطنز ، گفت: نشست برجامی وین، عقبه اطلاعاتی تروریستی دارد و به نظر می‌رسد که تقسیم کاری بین کشور‌های اروپایی و رژیم صهیونیستی انجام شده مبتنی بر این است که  امتیازهایی که نمی‌توانند پای میز مذاکره بگیرند با استفاده از اقدام‌های تروریستی به آن دست یابند.

وی افزود: اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در جریان مذاکرات هسته‌ای، خلاف قوانین بین الملل است اما آمریکا و اروپا در واکنش به این اقدام سکوت کرده‌اند، در حالیکه بار‌ها شاهد بوده ایم که وقتی اقدامی مخالف نظر آنها باشد، اعلامیه صادر و تحریمی را وضع می‌کنند، بنابراین این سکوت نشانه رضایت و هماهنگی آنها با رژیم صهیونیستی است.

 ایزدی با اشاره به اینکه باید راهکار رهبر انقلاب در مذاکرات وین مو به مو انجام شود و از خطوط قرمز عبور نشود، اظهار کرد: هزینه هم افزایی آمریکا و رژیم صهیونیستی را خود آنها باید پرداخت کنند.

کارشناس مسائل آمریکا افزود: ایران باید در کنار پاسخ‌های اطلاعاتی و نظامی به اقدام‌های تروریستی، سرعت گرفتن فعالیت‌های هسته‌ای را هم در دستور کار قرار دهد، البته هم‌اکنون همچین اتفاقی افتاده و غنی سازی ۶۰ درصدی انجام شده است.

 

نظر شما