شناسهٔ خبر: 46677370 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس:

خرابکاری در نطنز اعتراض به مذاکرات است/ رژیم صهیونیستی با تبر به جان برجام افتاده است

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس، اقدام خرابکارانه در سایت هسته‌ای نطنز را اعتراض به مذاکرات وین عنوان کرد و گفت: مذاکرات باید با قدرت ادامه یابد و هیچ خللی هم در آن وارد نشود.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره برخی تحلیل‌ها برای توقف مذاکرات در واکنش به اقدام خراکارانه صهیونیستها در نطنز گفت: ما بالاخره متوجه این بیان امام راحل که فرموده بودند، «شما رفتار دشمن را نگاه کنید و تدبیر خودتان را بر آن اساس انجام دهید»، نشدیم. اکنون که صهیونیست‌ها از انجام مذاکرات ما ناراحت هستند، باید مذاکرات را استمرار بخشیم.

 

به گزارش ایرنا، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: نکته‌ای که در این میان وجود دارد، باگهای اطلاعاتی ماست که بسیار ناراحت‌کننده هستند، ای کاش گاندوسازان، برای این شرایط هم تدبیر می‌کردند.

 

جعفرزاده ایمن‌آبادی خاطرنشان کرد: تقاضای من این است که مذاکرات وین با قدرت ادامه یابد و هیچ خللی هم در آن وارد نشود و شبکه توزیع برق نطنز هم هر چه سریع‌تر به مدار اصلی خود برمی‌گردد.

 

وی درباره اهداف این عملیات خرابکارانه در مرکز غنی‌سازی نطنز عنوان کرد: صهیونیست‌ها می‌بینند که جامعه جهانی به این نتیجه که باید با جمهوری اسلامی تعامل کند، و به حرف این رژیم کودک‌کش اهمیت ندهد. برای همین خود را به در و دیوار می‌زند و دست به اقدامات مذبوحانه می‌زند.

 

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس دهم خاطرنشان کرد: ما نه‌تنها نباید در برابر اینگونه اقدامات خرابکارانه منفعل باشیم و مذاکرات را متوقف کنیم بلکه باید با قدرت کار خودمان را ادامه دهیم.

 

جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره چگونگی پاسخ به اینگونه اقدامات خرابکارانه گفت: مذاکره‌کنندگان به این دلیل باید مذاکرات را با قدرت ادامه دهند که نشان دهند اینگونه اقدامات خرابکارانه هیچ اثربخشی در فرایند مذاکرات نداشته است. از سوی دیگر باید اقدامات لازم برای راه‌اندازی سایت نطنز اتخاذ شود.

 

وی با بیان اینکه باید با هوشیاری و هوشمندی مراقب باشیم تا در دام توطئه رژیم صهیونیستی نیفتیم، بر لزوم پرهیز از رفتارهای احساسی تاکید کرد و گفت: متاسفانه یک عده از دوستان پارلمانی ما که سابقه سیاسی، دیپلماتیک و اجرایی نداشته و با رفتار دیپلماتیک و بین‌المللی آشنا نیستند، صحبت‌هایی را بیان و تصمیمات ناپخته‌ای دقیقا در جهت خاص دشمن ترکیبی مذاکرات، اتخاذ می‌کنند.

 

رژیم صهیونیستی با تبر به جان برجام افتاده است

 

رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس دهم ادامه داد: نباید فراموش کرد که اینگونه اقدامات خرابکارانه با توجه به دشمنی صهیونیست‌ها و مستنداتی که وجود دارد می‌تواند سطح مطالبه‌گری ایران را در مذاکرات افزایش دهد.

 

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی هدف اقدامات خرابکارانه را اعتراض و کارشکنی در مذاکرات توصیف کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در اعتراض به مذاکرات آستین بالا زده و به اصطلاح خودشان با تبر به جان درخت برجام افتاده‌اند.

 

وی اضافه کرد: نکته‌ دیگر اینکه چه مذاکرات استمرار پیدا کند، چه نکند و چه باشد و چه نباشد نظر رهبری شرط است و ایشان در این زمینه تصمیم می‌گیرند نه هر مرجع دیگری. بنابراین دوستان باید به این مساله توجه داشته باشند.

 

نظر شما