شناسهٔ خبر: 46677014 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مجازیست | لینک خبر

چت با پشتیبانی بازار، راه جدید ارتباط کاربران

صاحب‌خبر -

مجازیستکاربران بازار برای استفاده از خدمات پشتیبانی، در صورت نیاز می‌توانند از سه راه مختلف با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.

چت

کانال چت پشتیبانی بازار جدیدترین راه ارتباطی کاربران است که در این نشانی راه‌اندازی شده است. کاربران می‌توانند شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۴ عصر به این شکل از خدمات تیم پشتیبانی استفاده کنند.

تلفن

مرکز تماس تلفنی پشتیبانی کاربران با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۲۲۳۳ در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی کاربران است. حداکثر مدت انتظار برای هر کاربر به منظور ارتباط با کارشناسان بازار ۲۰ ثانیه خواهد بود.

ایمیل

کاربران می‌توانند با رفتن به این صفحه نیز سوال یا مشکل خود را برای کارشناسان پشتیبانی به سادگی ایمیل کنند که در این صورت نهایتا تا یک ساعت بعد از ارسال ایمیل، پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.

ایمیل پشتیبانی:‌ support@cafebazaar.ir

/روابط عمومی کافه بازار/

برچسب‌ها:

نظر شما