شناسهٔ خبر: 46660208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۳۴ گروه جهادی در قالب طرح شهید سلیمانی در بسیج طلاب استان مرکزی سازماندهی شدند

گروه استان‌ها-مسئول بسیج طلاب سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: با شیوع بیماری کرونا قرارگاه عملیاتی شهید سلیمانی برای مبارزه با بیماری کرونا با همکاری طلاب بسیجی تشکیل شد و ۳۴ گروه جهادی در قالب طرح شهید سلیمانی در بسیج طلاب استان سازماندهی شدند.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های بسیج طلاب استان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآن و معارف قرآنی به صورت مجازی، فعالیت‌های تبیینی و تبلیغی، رزمایش کمک مومنانه و توزیع 500 بسته معیشتی به جامعه هدف، اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی، راه‌اندازی ایستگاه‌های پاسخ به مسائل شرعی و احکام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و غیره از برنامه‌های بسیج طلاب استان در ایام ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و قرمز شدن استان فعالیت‌های بسیج طلاب در قالب قرارگاه شهید سلیمانی با تمام توان انجام می‌شود.

مسئول بسیج طلاب سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا قرارگاه عملیاتی شهید سلیمانی برای مبارزه همه‌جانبه و کاهش آسیب‌های بیماری کرونا با همکاری طلاب بسیجی تشکیل شد و 34 گروه جهادی در قالب طرح شهید سلیمانی در بسیج طلاب استان سازماندهی شدند.

رجبی تصریح کرد: از یک سال گذشته تاکنون اقدامات بسیج طلاب استان چشمگیر و قابل توجه بوده و برکات فراوانی داشته و طلاب بسیجی با تاسی از سیره شهدا و فرهنگ دفاع مقدس در همه زمینه‌ها کنار مردم هستند و با تمام توان و به کارگیری ظرفیت‌ها به آنها خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی عنوان کرد:  بیش از 15 محور فعالیتی بسیج طلاب در زمینه مقابله با کرونا درنظر گرفته شده که طلاب بسیجی در هر یک از این محورها اقدامات مهم و اثرگذاری انجام می‌دهند.

مسئول بسیج طلاب سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: طلاب بسیجی با هدف امیدآفرینی و تقویت امید در جامعه در شرایطی که به سبب شیوع بیماری کرونا مشکلاتی برای مردم ایجاد شده، در قرارگاه شهید سلیمانی خدمت می‌کنند و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نمی‌کنند.

رجبی با اشاره به اینکه بیش از 65 طلبه بسیجی زن و مرد در سطح استان تغسیل اموات کرونایی را انجام می‌دهد، گفت: تغسیل اموات کرونایی یکی از مهم‌ترین اقدامات بسیج طلاب استان در شرایط شیوع بیماری کرونا بود که بر زخم بازماندگان و خانواده‌های اموات کرونایی مرهم شدند و بسیاری از کشورهای مسلمان جهان از این ادعا الگوبرداری می‌کنند.

وی عنوان کرد: ضدعفونی و گندزدایی معابر، رزمایش‌ کمک مومنانه، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع بیماری کرونا، تهیه غذای گرم، کمک به کادر درمان، برگزاری فعالیت‌های تبلیغی و تبیینی، راه‌اندازی هیئت‌های مجازی و محافل بصیرتی در فضای مجازی مهم‌ترین فعالیت‌های بسیج طلاب استان است‌.

انتهای پیام/713/ی

نظر شما