شناسهٔ خبر: 46606396 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

اصلاحات، انتخابات ۱۴۰۰ و آینده‌ی کشور در گفتگو با کرباسچی

صاحب‌خبر -

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگویی زنده در اینستاگرام با انصاف نیوز به پرسش‌هایی درباره‌ی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و حواشی آن پرداخت.
او در این گفت‌وگو به دلایل رای دادن، چگونگی و وظایف حکومت و دیگران برای انتخابات پیش رو، مواضع حزب کارگزاران و اختلاف برداشت از اصلاحات با دیگر اصلاح طلبان، مکانیزم شورای اجماع ساز اصلاح طلبان برای انتخاب کاندیدای نهایی، ظرفیت و تاثیر نهاد دولت در امور کشور، مهمترین مساله‌ی کنونی ایران، دلیل اختلاف با تاجزاده، سهم احمدی نژاد در به‌وجود آمدن وضعیت کنونی کشور، آینده‌ی روحانی و شرایط رهبر آینده و ارزیابی کاندیداهای مطرح این جریان از جمله مطهری، عارف، پزشکیان، سیدحسن خمینی، محسن هاشمی، جهانگیری، ظریف، زنگنه و همچنین لاریجانی، ضرورت گفت‌وگوی ملی و همچنین ضرورت تشکیل حزب واحد اصلاحات گفته است.

آقای کرباسچی می‌گوید که برجام جبران عملکرد دولت احمدی نژاد بود. او گفت که هیچ وقت نگفته که باید از خاتمی عبور کرد و در این باره توضیح می‌دهد. کرباسچی البته تاکید کرد که اصلاحات باید تعریف مجدد شود. کرباسچی از دو شرط محسن هاشمی برای کاندیداتوری در انتخابات آینده گفت.

فیلم این مصاحبه‌ی حدود دو ساعته را می‌بینید.

[لینک دیدن فیلم در یوتیوب]

[لینک دیدن فیلم در اینستاگرام]

[لینک فایل صوتی این مصاحبه در تلگرام]

انتهای پیام

نظر شما