شناسهٔ خبر: 46569194 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

آقاخانی: استعداد‌های خوبی در شهرستان‌ها داریم

نون. خ برترین سریال در نظرسنجی سریالیست

باشگاه خبرنگاران جوان

سریال «نون. خ» یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی شناخته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، همزمان با نوروز ۱۴۰۰ برنامه سریالیست روی آنتن رفت. در برنامه «سریالیست» تمام سریال‌های پخش شده سال ۹۹ از شبکه‌های یک، دو، سه و پنج، بر اساس میزان مخاطب نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما در ۶ گروه ۵ تیمی قرعه کشی شدند.

در هر گروه بازیگران و دست‌اندرکاران سریال‌ها به طور مساوی طی ۲ شب از آنتن شبکه یک و فضای مجازی امکان تبلیغ و یادآوری جذابیت‌های سریال خود را داشتند.

پس از ۱۳ روز رقابت سریال‌های سال ۹۹ در برنامه «سریالیست»، بچه مهندس (شبکه دو) از سرنوشت (شبکه دو) پایتخت ۶ (شبکه یک) نون خ ۲ (شبکه یک) خانه امن (شبکه یک) زیرخاکی (شبکه یک) به عنوان سریال‌های برتر سال با رای مستقیم مردم به فینال راه یافتند.

این برنامه با همکاری مشترک شبکه یک سیما و اپلیکیشن تلوبیون طراحی شد و مردم علاوه بر پیامک، برای اولین مرتبه از طریق تلوبیون امکان شرکت در نظرسنجی درباره برنامه‌ها برای مردم مهیا شد.

شب گذشته سریال «نون خ ۲» به عنوان برترین سریال سال ۹۹ تلویزیون با رای مردم انتخاب شد.

سریال‌های برگزیده به ترتیب پایتخت۶ با ۱۷/۲۲، خانه امن ۱۲/۷۴، بچه مهندس۳ با ۸/۲۸، زیر خاکی ۷/۳۰، از سرنوشت ۷/۲۵ درصد از جایگاه دوم تا ششم قرار گرفتند.

سعید آقا خانی کارگردان سریال «نون. خ» در گفت‌وگوی تلفنی گفت: از مردم و مخاطبان برنامه سریالیست تشکر می‌کنم که به سریال نون خ رأی دادند. این انتخاب مردم برای ما باعث افتخار است. امیدوارم که لیاقت آن را داشته باشیم و بتوانیم دوباره کار کنیم و مردم از کارمان لذت ببرند.

وی درباره اینکه فصل چهارم ساخته می‌شود، گفت: انشالله فصل چهارم هم ساخته می‌شود، اما هنوز تصمیمی نگرفته ایم.

در طول گفت‌وگوی تلفنی آقاخانی، علی صادقی شیطنت خاص خود را داشت و آقاخانی گفت: من حدود ۲۰ سال است که با علی کار می‌کنم، اما هنوزم وقتی سر صحنه بازی می‌کند از کارهای او می‌خندم؛ اینقدر که شیرین و جذاب است.

آقا خانی درباره استفاده از بازیگران شهرستان و معرفی آن‌ها در سریال نون خ گفت: خودم، چون در شهرستان کار کردم، می‌دانم نیرو‌های درجه یکی در شهرستان‌ها داریم. واقعا حیف است که از آن‌ها استفاده نکنیم. در استان‌ها و شهرستان‌های دیگر هم استعداد‌ها وجود دارد. امیدوارم شرایط برای معرفی آن‌ها فراهم شود.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی مجتبی فرجی و محمد باریکانی کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیماست.

برچسب‌ها:

نظر شما