شناسهٔ خبر: 46551301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

استاندار بوشهر:

نیازهای مردم استان بوشهر به کالاهای اساسی تامین شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان باید تلاش جدی صورت گیرد تا نیازهای مردم استان بوشهر به کالاهای اساسی تامین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در جمع فرمانداران استان بوشهر در عسلویه اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و باید تلاش شود که آرامش کاملی بر بازار بوشهر حکم‌فرما شود.

وی اضافه کرد: تامین کالاهای اساسی و پرمصرف در سطح استان بوشهر باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و مواردی همچون برنج، مرغ، شکر، گوشت، روغن و . . . برای ارائه و توزیع بین مردم تامین شود.

استاندار بوشهر در ادامه بر لزوم تلاش همه مسئولان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و ادامه داد: باید گام‌های اساسی برای تحقق و عملیاتی شدن شعار تولید، پشتیبانی‎ها، مانع زدایی‎ها برداشته شود.

وی خواستار استفاده مدیران از همه ظرفیت ها برای تسهیل در امر تولید و توسعه اشتغال شد و بیان کرد: در عرصه‌های اقتصادی، تولیدی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع موانع استفاده شود.

گراوند توسعه طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر را مهم دانست و ادامه داد: گام‌های مهمی با همکاری معاون امور عمرانی استانداری، شرکت آب و فاضلاب، فرمانداران و دهیاران در این مسیر برداشته شده است که شایسته تقدیر است.

وی قطع انشعابات آب غیر مجاز و خانه باغ‌ها را یکی از اقدامات مهم دانست و تاکید کرد: در این زمینه نباید هیچ تعارفی صورت گیرد و با جدیت با همه انشعاب‌های غیرمجاز برخورد شود.

نظر شما