شناسهٔ خبر: 46535664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نسبت به نوروز سال قبل؛

تردد خودروها در نوروز امسال ۹۷ درصد افزایش یافت

بوشهر - رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: تردد خودروها در نوروز امسال نسبت به نوروز سال قبل ۹۷ درصد افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، داریوش امانی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه نشست با استاندار بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های با پیشرفت بالای ۷۰ درصد تکمیل می‌شوند.

وی از امضای تفاهم‌نامه با استانداران کشور برای تکمیل پروژه‌های حوزه راهداری خبر داد و اضافه کرد: مهمترین اولویت‌های ما رفع نقاط حادثه خیز، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و بهبود وضعیت راه‌های شریانی است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: میزان تردد خودروها از ۲۵ اسفند سال قبل تا ۱۵ فروردین امسال به طور متوسط روزانه یک میلیون و ۷۵۰ هزار تردد بوده است.

وی از افزایش ۹۷ درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: ترددها نسبت به سال ماقبل حدود ۱۶ درصد کاهش داشته است.

امانی بیان کرد: میزان تردد خودروها در پنج روز نخست فروردین امسال با میزان ترددهای سال ۹۸ که هیچ محدودیت ترددی وجود نداشت برابری می‌کند.

نظر شما