شناسهٔ خبر: 46521020 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

حسام بدران از اعضای حماس:

اشغالگران برای تاثیرگذاری بر انتخابات فلسطین و جلوگیری از برگزاری آن تلاش می‌کنند/ جامعه بین المللی مانع اقدامات صهیونیستها شود

یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، اقدام نظامیان صهیونیست در بازداشت شماری از نامزدهای مجلس قانونگذاری فلسطین را در راستای تلاش اشغالگران برای جلوگیری از برگزاری انتخابات اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری شهاب، "حسام بدران" عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت بازداشت و فراخوانده شدن نامزدهای انتخابات مجلس قانونگذاری فلسطین به ویژه فهرست "القدس موعدنا"(قدس وعده گاه ماست) از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، دخالت آشکار در مسائل داخلی فلسطینی و تلاش برای مانع تراشی در برابر برگزاری انتخابات فلسطین و جلوگیری از برگزاری آن است.

 

بدران در بیانیه ای خاطر نشان کرد جنبش حماس، پافشاری مستمر دشمن بر بازداشتها را دنبال می کند که آخرین آن، بازداشت حسن الوردیان از نامزدهای فهرست القدس موعدنا و فراخواندن شیخ محمد ابوطیر دیگر نامزد این فهرست و نمایندده سابق مجلس قانونگذاری است.

 

وی تاکید کرد تماسهای گسترده ای با کشورهای منطقه ای و برخی طرفهای بین المللی گرفته شده و از آنها درخواست شده است بر اشغالگران برای توقف کامل هرگونه اشکال دخالت در روند انتخابات فلسطین و نیز آزادی افراد بازداشت شده فشار وارد کنند.

 

وی از تشکیلات خودگردان خواست با جامعه بین المللی و دبیرکل سازمان ملل و دیگر سازمانهای وابسته به سازمان ملل در این زمینه تماس بگیرد و آنها را تشویق کند تا اشغالگران را برای توقف این اقدامات تخریبی و کارشکنی در برابر برگزاری انتخابات فلسطین تحت فشار قرار دهند.

 

جنبش حماس بارها بر ضرورت برگزاری انتخابات فلسطین در قدس اشغالی تاکید کرده و به اشغالگران درباره پیامدهای کارشکنی و مانع تراشی در این زمینه هشدار داده است.

انتهای پیام/ر.ی/

 

نظر شما