شناسهٔ خبر: 46461970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس سازمان صمت یزد:

نیاز بازار یزد به مرغ همچنان ادامه دارد

یزد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: علی‌رغم اینکه توزیع مرغ در استان در برخی روزها تا دو برابر نیاز بوده، همچنان نیز نیاز به مرغ احساس می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، محمدرضا علمداریزدی توزیع مرغ در بازار یزد را تا دو برابر نیاز بازار استان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر وضعیت بازار مرغ یزد در مقایسه با دیگر استان‌ها بهتر است.

وی افزود: توزیع مرغ در یزد در برخی روزهای تعطیل حتی به ۱۵۰ تن در روز نیز رسیده، اما شرایط هنوز مطلوب نیست و بعضأ کمبود مرغ در بازار یزد احساس می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد بیان کرد: توزیع مرغ در استان یزد که در شرایط عادی روزانه ۸۰ تن مصرف مرغ داشت، از ۳۵ تا ۱۵۰ تن متغیر بوده است.

وی تصریح کرد: نیاز استان در شرایط عادی ۸۰ تن بود، اما برخی روزها تا ۱۵۰ تن توزیع نیز انجام شده و به‌رغم اینکه این میزان تقریبا دو برابر میزان مصرف روزانه استان است، باز هم بازار تشنه است.

علمدار یزدی، علت این امر را عدم رعایت قیمت‌گذاری توسط برخی استان‌ها و مولد نبودن برخی دیگر دانست و گفت: این امر سبب شده است مرغ کشتار شده در استان یزد به صورت رسمی یا غیررسمی روانه این استان‌ها شود.

نظر شما