شناسهٔ خبر: 46390277 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس عنوان کرد

بروکراسی اداری عامل فرار سرمایه از بخش کشاورزی

ساداتی نژاد، رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مجوزهای حوزه کشاورزی و دامپروری متاسفانه مراحل اداری بسیار زیادی دارد که باعث فرار سرمایه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، سید جواد ساداتی نژاد با اشاره به نامگذاری شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها؛ تامین سرمایه در بخش کشاورزی و ارائه تسهیلات مناسب را یکی از اهرم‌های حمایت از این بخش عنوان کرد و افزود: تلاش بانک‌ها در ارائه تسهیلات ارزان قیمت مانند سایر نقاط دنیا موجب رونق تولید می‌شود.

نماینده مردم کاشان در مجلس با اشاره به ضرورت حمایت و پشتیبانی از بخش کشاورزی ادامه داد: موضوع بازارسازی و تقویت و ساماندهی این بخش و صادرات محصولات کشاورزی مهم است و بخشی از آن به حمایت‌هایی برمی‌گردد که در مجلس قانونگذاری می‌شود و ما در کمیسیون کشاورزی نیز تلاش خواهیم کرد خلاء‌های قانونی را شناسایی و رفع کنیم.

ساداتی نژاد ادامه داد: امیدواریم دولت در بخش کشاورزی بتواند فعالیت‌های خوبی را انجام دهد و کشاورزی و دامپروری ظرفیت تامین ارز کشور را دارد.

نماینده مردم کاشان افزود: برخی از موانع پیش روی کشاورزان در بودجه ۱۴۰۰ با ارائه یارانه و رفع مشکل صدور سند برای اراضی کشاورزان برطرف می‌شود و امیدواریم باعث تسهیل سرمایه‌گذاری کشاورزی شود.
 

نظر شما