شناسهٔ خبر: 46374089 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مجری سابق صداوسیما درگذشت؛

مرگ باورنکردنی آزاده نامداری

عصر امروز پیکر بی‌جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در خانه‌اش پیدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، حدود ساعت ۲۰ امروز شنبه خبرگزاری فارس نوشت لحظاتی پیش پیکر بی‌جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شده است.

 

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس از مرگ مجری سابق صدا و سیما خبر داد و گفت: تکنسین‌های اورژانس دقایقی پیش از مرگ آزاده نامداری خبر دادند و اعلام کردند در ساعت ۱۸:۳۸ مادر این مجری سابق صدا و سیما با اورژانس تهران تماس گرفته است.

 

او ادامه داد: مادر خانم نامداری دو روز از ایشان خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه‌اش در غرب تهران مراجعه کرده است.

 

سخنگوی اورژانس کشور یادآور شد: مادر خانم نامداری پس از باز کردن در خانه با جسد ایشان مواجه می‌شود و بر اساس بررسی انجام شده مدت زیادی از فوت ایشان گذشته است.

 

خالدی در مصاحبه با شبکه خبر نیز عنوان کرد: باتوجه به علائم جسد می توان گفت زمان زیادی از فوت خانم نامداری گذشته بوده و جنازه متوفی تحویل پلیس می‌شود.

 

سخنگوی اورژانس کشور درباره علت درگذشت مرحومه نامداری ابراز کرد: باید پزشکی قانونی درباره علت مرگ، اظهار نظر کند.

 

زنده یاد آزاده نامداری از علاقه‌مندان به ورزش و به ویژه فوتبال بود و ازجمله هواداران استقلال به حساب می‌آمد که خبر درگذشت‌اش جامعه فوتبال را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

 

مرحومه نامداری در بهار سال ۹۷ با مجموعه "ورزش سه" نیز همکاری داشت و در مسابقه خانم گزارشگر شرکت کرد که گزارشگری کوتاه او از بازی خاطره‌انگیز ایران و استرالیا و لحظه گلزنی خداداد عزیزی، بازتاب زیادی در صفحات مجازی داشت.

 

"ورزش سه" این ضایعه تلخ را به خانواده، بستگان و همکاران زنده‌یاد آزاده نامداری تسلیت می‌گوید.

برچسب‌ها:

نظر شما