شناسهٔ خبر: 46373932 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد در مناطق کوهستانی گلستان از امشب

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با اشاره به وزش شدید باد و بارش برف و باران از امشب در استان، گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده‌ها به ویژه در مناطق کوهستانی تا روز دوشنبه در استان گلستان وجود دارد.

صاحب‌خبر -

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  گرگان  با اشاره به نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان و صدور هشدار سطح نارنجی اظهارداشت: فعالیت اصلی سامانه بارشی که وارد استان شده امشب با وزش شدید باد و بارش پراکنده آغاز می‌شود.

وی گفت: فعالیت این سامانه سرد امشب تشدید می‌شود و وزش شدید باد، بارش برف در ارتفاعات و بارش در بیشتر مناطق استان از پیامدهای آن است.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان افزود: پیش بینی می‌شود تا ظهر فردا شاهد بارش‌های موثری در سطح استان باشیم و پیش‌بینی شده بارش از امشب به صورت پراکنده همراه با باد آغاز شود و نیمه شب در گستره وسیعی از استان با شدت می‌بارد.

داداشی افزود: احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده‌ها به ویژه در مناطق کوهستانی وجود دارد و این سامانه تا ظهر دوشنبه در استان فعال است.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان اظهار کرد: این موج بارشی بتدریج از فردا شب از فراز استان عبور میکند و در پی آن تا روز چهارشنبه جوی نسبتا" آرام را در سطح استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/581/ش

 

نظر شما