شناسهٔ خبر: 46347452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عالم اهل تسنن خراسان شمالی: مسئولان ‌با "مانع‌زدایی"‌ نگذارند چرخ صعنت تولیدات داخلی ‌متوقف شود

گروه استان‌ها- مدیر حوزه علمیه اهل سنت خراسان شمالی گفت: مسئولان ‌باید با مانع‌زدایی و ارائه تسهیلات نگذارند چرخ صعنت تولیدات داخلی در کشور متوقف شود.

صاحب‌خبر -

خال‌محمد آخوند سرفراز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بجنورد ‌ضمن اشاره به نامگذاری سال 1400 به عنوان سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی عنوان داشت: انتخاب شعار سال کنونی اقدامی بی نظیر و مدبرانه از سوی ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله امام خامنه ای بود، که تحقق این شعار سال نیازمند عزم ملی، روحیه جهادی و حمایت مسئولین و عموم مردم از کالاها و تولیدات داخلی را می طلبد.

وی افزود: مسئله اصلی ما، مسئله‌ی اقتصاد و معیشت مردم است، از این رو همه باید تلاش کنند تا اقتصاد کشور با حمایت از تولید داخلی تقویت شود.

 مدیر حوزه علمیه هدایتی اهل سنت خراسان شمالی صریح کرد: در سال 99 جهش تولید حرکتی در کشور به‌جود آورد که زمینه خوبی برای شکوفایی آن در سال جدید است. چه دولت کنونی و چه دولت آینده، باید با حمایت‌های همه‌جانبه‌ قانونی، دولتی و حکومتی از تولید و رفع موانع آن، همت کنند که امسال جهش تولید به معنی واقعی تحقق یابد.

عالم دینی اهل تسنن در خراسان شمالی اضافه کرد: همانطوری که رهبر عزیزمان در بیاناتشان فرمودند، سال 1400 به علت در پیش بودن انتخابات و همچنین وجود زمینه مناسب برای شکوفایی جهش تولید، سالی حساس و مهم است و انتخابات خرداد 1400 و روی کارآمدن مدیریتهای جدید با انگیزه‌های قوی، امسال را سالی بسیار مهم، حساس و تأثیرگذار در آینده کشور نموده است که در این راستا مسئولین و ملت عزیز ایران نیز فرمایشات حکیمانه ولی امر مسلمین را عملی و اجرایی نمایند تا ما شاهد از بین رفتن تحریم های ظالمانه استکبار جهانی در میهن عزیزمان باشیم.

مدیر حوزه علمیه اهل تسنن استان بیان داشت: امروز بحث کارآفرینی و اشتغال در هر کشوری در اولویت است و مسئولان ‌باید با مانع‌زدایی و ارائه تسهیلات نگذارند چرخ صعنت تولیدات داخلی در کشور متوقف شود و با پشتیبانی از کارآفرینان و مدیران کارخانجات و شرکت های تولیدی؛ گام های موثری را در از بین بردن تحریم های آمریکای جنایتکار بردارند.

انتهای پیام/311/ش

نظر شما