شناسهٔ خبر: 46238557 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بامداد امروز رخ داد؛

حمله پهپادهای «قاصف K۲» به پایگاه «ملک خالد» عربستان

رامین حسین آبادیان

پهپادهای «قاصف K۲» ارتش و کمیته های مردمی یمن بامداد امروز پایگاه «ملک خالد» در عمق خاک سعودی را در هم کوبیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون المسیره، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه عملیات‌های استراتژیک خود علیه اهداف سعودی، ضربه مهلک دیگری را به متجاوزان وارد آوردند.

بر اساس این گزارش، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از جدیدترین عملیات راهبردی مقاومت در عمق خاک سعودی خبر داد. در همین راستا، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن از بمباران پایگاه هوایی «ملک خالد» عربستان سعودی خبر داد. یحیی سریع در این ارتباط اعلام کرد: این پایگاه واقع در «خمیس مشیط» در جنوب عربستان سعودی، هدف قرار گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که این حملات بامداد امروز با پهپادهای «قاصف K۲» صورت گرفته است.

وی تاکید کرد که این حمله در چارچوب پاسخ به افزایش حملات ائتلاف متجاوز سعودی انجام شده است. این در حالی است که روز گذشته نیز سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با ۳ فروند پهپاد، عمق خاک عربستان سعودی را هدف قرار دادند.

وی با اعلام این خبر گفته بود: به یاری خدا یک عملیات جدید، اهداف نظامی در فرودگاه بین المللی أبها و پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط را هدف قرار داد. یحیی سریع تاکید کرد: این عملیات در چارچوب حق طبیعی و قانونی ما در پاسخ به جنایات متجاوزان و تداوم محاصره یمن صورت گرفت.

نظر شما