شناسهٔ خبر: 46209218 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

آزادی ۲۳ زندانی بدهکار مالی با مشارکت جامعه ورزشِ کرمان

در آستانه سال نو و در مرحله پنجم نهضت آزادسازی محکومین مالی جرائم غیر عمد زندان های استان کرمان، امروز ۲۳زندانی بدهکار مالی با مشارکت جامعه ورزش کرمان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، میثم پاریزی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در این مراسم گفت: خداوند را شاکریم، توفیقی حاصل شد به دنبال اقدام ارزشمندی که در سراسر کشور با عنوان پویش نذر رهایی (اقدام مشترک مجموعه وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران) صورت گرفت، ما نیز در کرمان، پهناورترین استان کشور، نقش هر چند کوچکی را در این اقدام بزرگ داشته باشیم.
او افزود: در مرحله پنجم نهضت آزادسازی محکومین مالی جرائم غیر عمد زندان های استان کرمان نیز با ورود مجموعه نهادها و عوامل مردمی، شاهد اتفاقات خوبی در زمینه آزادی زندانیان بودیم.
او تصریح کرد: برای آزادی این زندانیان از ظرفیت هیئت های ورزشی، سمن های جوانان، ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، پیشکسوتان ورزشی، قهرمانان ورزشی و... استفاده کردیم و با تشکیل کارگروه ها و کمیته ها در کمتر از سه هفته موفق شدیم، مبلغ 100 میلیون تومان را برای آزادی زندانیان جمع آوری کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: استان کرمان افتخار داشت در پویش آزادی زندانیان در جمع سه استان برتر کشور قرار گیرد.
پاریزی در بخش دیگری از سخنانش از نگاه مثبت دستگاه قضا به اقدامات پیشگیری و کمک به پیگیری مسائل زندانیان جرائم غیرعمد قدردانی و ابراز امیدواری کرد: این نگاه ارزشمند در سایر بخش های جامعه سرایت پیدا کند تا با نگاه مثبت و اخلاق مدارانه در جامعه از بسیاری از اتفاقات و آسیب ها پیشگیری شود.
او افزود: امروز جامعه ورزش استان کرمان در کنار افتخاراتی که برای غرور جوانان و نوجوانان کسب می کند، به حوزه مساعدت و یاری نیز نگاهی فرابخشی دارد و در حقیقت قهرمانان کرمانی پرچمدار عزت و اقتدار استان کرمان هستند.
رمضان امیری، مدیر کل زندان های استان کرمان نیز با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی درهمه فضاهای جامعه برای جامعه بشریت و مسلمانان خیر و برکت های فراوانی داشته است، گفت: امروز نگاه زندانبانی به زندانی تغییر کرده است، چرا که نگاه اصلاحی و تربیتی است و باید درزندان از زندانی دستگیری شود.
او افزود: همکاری همه دستگاه ها، خیرین، و جلب رضایت شکات برای آزادی زندانیان بدهکار مالی قابل تقدیر است.
موسوی قوام، مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان نیز ابراز امیدواری کرد: برگزاری جشن های گلریزان درماه مبارک رمضان در ۲۳ شهرستان زمینه آزادی ۱۶۰زندانی دیگر را فراهم کند.
در این مراسم پیمان نصیری و حسین اسلامی مدال های پیشین خود از رقابت های بین المللی را به منظور کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد بدهکار مالی به فروش گذاشتند.

نظر شما