شناسهٔ خبر: 46196749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کتاب صوتی «رفیق مثل رسول» در همدان رو نمایی شد

گروه استان‌ها ـ کتاب صوتی «رفیق مثل رسول»، شرح زندگی و شهادت شهید مدافع حرم، رسول خلیلی به نویسندگی شهلا پناهی لادانی و گویندگی حسین قاسمی در همدان رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان‌،  به مناسبت روز شهید از کتاب صوتی «رفیق مثل رسول» به نویسندگی شهلا پناهی لادانی و گویندگی حسین قاسمی رونمایی شد. این کتاب که روایتگر زندگی و شهادت شهید مدافع حرم،  رسول خلیلی است توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فامنین به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، از  ابتدای آبان ماه امسال پیش تولید کتاب صوتی «رفیق مثل رسول» را آغاز کرد و در نهایت این اثر به صورت  ضبط استودیویی تهیه و ارائه شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه توجه به حوزه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اولویت‌های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان بوده و بر این اساس تاکنون اقدامات شاخصی هم در این بخش انجام شده است اظهار داشت: توسعه برنامه‌ها و فعالیت‌ها در عرصه دیجیتال، به ویژه تولید کتاب‌های صوتی بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: برای رسیدن به توسعه همه جانبه، باید دانش و تکنولوژی‌های روز مورد توجه قرار بگیرد و در این میان دانش استفاده صحیح از ظرفیت فضای مجازی نکته‌ای قابل توجه است.

انتهای پیام/742/ش

نظر شما