شناسهٔ خبر: 46186004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استفاده از امکانات شهرداری و شوراهای اسلامی شهر به نفع کاندیدایی خاص غیر قانونی است

گروه استان‌ها-استاندار البرز با بیان اینکه از تمامی حوزه‌های انتخابیه بازدید می کنیم و روند ثبت نام و به طور کل اجرای انتخابات را زیر ذره بین داریم، گفت: استفاده از امکانات شهرداری و شوراهای اسلامی شهر به نفع کاندیدایی خاص غیر قانونی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزاله شهبازی در بازدید از روند ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر که ظهر امروز از فرمانداری کرج انجام شد، با اشاره به اینکه در 3 روز گذشته 281 نفر ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: بخش عمده ای از این افراد را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: امید است که تعداد ثبت نام کنندگان به 2 هزار نفر برسد که البته بستری یکسان برای فعالیت تمامی آنها فراهم می‌شود.

استاندار البرز با بیان اینکه با وجود داوطلبانی از گروه‌ها و سلایق مختلف قانونی کشور، بستر حضور و مشارکت تمامی مردم از طیف‌های گوناگون فراهم می‌شود، بیان کرد: از تمامی کسانی که توانایی، تخصص و شرایط لازم را برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر را دارند، دعوت می‌شود که ثبت نام کنند.

استاندار البرز گفت: از تمامی حوزه های انتخابیه بازدید می کنیم و روند ثبت نام و به طور کل اجرای انتخابات را زیر ذره بین داریم.

وی افزود: تمهیدات کامل برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و پرشور در البرز اندیشیده شده است و هیچ گونه مانعی برای انتخاباتی پرشور وجود ندارد.

شهبازی گفت: از حضور اصحاب رسانه و پوشش خبری و تلاش آنها برای ایجاد بسترهای شور و مشارکت مردم کمال قدردانی را داریم.

وی افزود: از فرمانداران انتظار می‌رود که زمینه لازم را برای حضور هر چه بیشتر خبرنگاران در این عرصه فراهم کنند.

استاندار البرز گفت: شهرداران و اعضای فعلی شوراهای اسلامی شهر باید توجه داشته باشند که از لحاظ قانونی اجازه بهره برداری از امکانات شهرداری و شورا را جهت تبلیغ کاندیدای خاصی را ندارند.

وی افزود: هئیت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات در البرز برای برگزاری انتخابات سال 1400 آمادگی کامل دارند و در این راستا تعامل لازم وجود دارد.

انتهای پیام/ ع

نظر شما