شناسهٔ خبر: 46181480 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

«لاله» در 2 نسخه روی پرده رفت/ روایتی از مشکلات اولین زن قهرمان اتومبیلرانی

موج نیوز

مراسم اکران خصوصی «لاله» عصر جمعه 22 اسفندماه در پردیس سینمایی ایران مال برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی لاله عصر جمعه 22 اسفندماه با حضور عوامل فیلم و محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در پردیس سینمایی ایران مال برگزار شد.

 

این فیلم سینمایی که حاشیه هایی برای ساخت و اکران داشت، پس از 8 سال روی پرده رفت. این فیلم در جلسه هفته گذشته شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی ، پروانه نمایش گرفت. فیلم سینمایی لاله به زبان انگلیسی ساخته شده است و در اکران روز گذشته دو نسخه اصلی و دوبله آن در چهار سالن اکران شد.

تورج منصوری تهیه کننده فعلی فیلم که مدیریت فیلمبرداری این فیلم را نیز عهده دار است، درباره اکران این فیلم گفت: با توجه به اینکه سینما تحت تاثیر شرایط کرونایی و محدودیت ها است با اکران آنلاین فیلم موافقت نکردیم و مطمئنم اگر در شرایط نرمال روی پرده می رفت، فروش بسیار خوبی را نیز شاهد می بودیم و شاید رکوردی ثبت می شد اما در هر حال از اینکه الان اکران می شود، خوشحالیم.

وی تاکید کرد: لاله در شرایط عادی جامعه ساخته شد و ممکن است اگر اکران آن باز هم به تعویق می افتاد، روایت های فیلم برای مخاطبان قدیمی می شدند و دیگر باورپذیر نبود.

اسدالله نیک‌نژاد کارگردان، پروانه پرتو و تورج منصوری تهیه‌کنندگان فیلم، آزیتا حاجیان، همایون ارشادی، ایرج نوذری، سارا امیری ، سام قریبیان، محمد صادقی، لیلا اوتادی و پیام اینانلویی بازیگران، حسن ایوبی تدوینگر و لاله صدیق قهرمان اتومبیلرانی در این مراسم حضور داشتند.

در کنار عوامل فیلم چهره‌هایی چون نادر طالب‌زاده، پوران درخشنده، محمدعلی نجفی، غلامرضا موسوی، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و هیات همراه، علی سرتیپی، فرشته طائرپور، مسعود نجفی، مرتضی رزاق کریمی، روح‌الله حسینی، سیداحد میکائیل‌زاده، مهدی میامی، محسن علی‌اکبری، مجید جوزانی، امیر سیدزاده، سپیده خداوردی، محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران ، رحیم طوفان و علی قائم‌مقامی حضور داشتند.

فیلم سینمایی لاله بر اساس داستانی واقعی ساخته شده و روایت تلاش لاله صدیق اولین زن قهرمان اتومبیلرانی کشور است که برای حضور در این عرصه با مصائب و مشکلاتی که از داخل و خارج فدراسیون اتمبیلرانی برای او ایجاد می شود، می جنگد.

نظر شما