شناسهٔ خبر: 46179061 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نماینده مردم نهاوند در مجلس:

طرح های صنعتی نهاوند با مشکل تأمین آب مواجه هستند

همدان - شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه طرح های صنعتی نهاوند با مشکل تأمین آب مواجه هستند، گفت: درخواست تأمین و تخصیص آب به میزان ۸۰۰ هزارمتر مکعب به وزارت نیرو ارائه شده است.

صاحب‌خبر -

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برگزاری نشستی با حضور وزیر نیرو عنوان کرد: در این نشست توسعه  زیر ساخت های آب و برق شهرستان نهاوند مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به نیاز شهرستان به توسعه‌ زیر ساخت برق درخواست تسریع در روند اجرای پست های برق ۶۳/۲۰ نهاوند ۳ و نهاوند ۴ و همچنین پست برق ۲۳۰/۶۳ داده شد، گفت: همچنین در راستای تشویق مردم به نصب نیروگاه های خورشیدی خانگی و به منظور پیگیری اعتبارات اقدامات لازم اجرایی شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به درخواست تخصیص یکدستگاه دیزل ژنراتور ۲۰۰kva برای موقعیت های بحرانی شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: مساعدت در اجرای طرح مشارکتی پارک آموزشی مهارتی و تخصصی توزیع برق برای آموزش های ضمن خدمت پرسنل شرکت توزیع برق استان و شهرستان و دانشجویان و تسریع در تحویل ۵۰۰ عدد پایه روشنایی برق و چراغ LED نیز از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.

شهبازی اضافه کرد: همچنین با توجه به اینکه اکثر طرح های صنعتی در شهرستان نهاوند با مشکل تأمین آب مواجه هستند، درخواست تأمین و تخصیص آب به میزان ۸۰۰ هزارمتر مکعب برای نواحی صنعتی و شهرک های صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما