شناسهٔ خبر: 46015296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۷۵۰ تُن میوه شب عید در استان سمنان ذخیره شد

گروه استان‌ها ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: ۷۵۰ تُن میوه اعم از پرتقال و سیب، ویژه تنظیم بازار شب عید در استان ذخیره شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد در حاشیه بازدید از سردخانه محل نگهداری میوه تنظیم بازار ویژه شب عید در سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار در استان سمنان رصد قیمت‌ها و نحوه توزیع و ذخیره‌سازی اقلام مورد نیاز مردم را با دقت کنترل می‌کند.

وی افزود: با توجه به نزدیکی به ایام عید نوروز 1400 ذخیره‌سازی میوه شب عید در استان سمنان به خوبی انجام شده است و از این لحاظ کمبودی وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان عنوان کرد: در حال حاضر 750 تُن میوه شب عید اعم از 500 تُن پرتقال و 250 تُن سیب در استان سمنان ذخیره شده است.

شریفی‌نژاد بابیان اینکه توزیع این میوه‌ها با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در سطح استان سمنان توزیع می‌شود گفت: زمان توزیع میوه تنظیم بازار ویژه شب عید از 27 اسفندماه امسال است.

وی خاطرنشان کرد: ذخیره‌سازی میوه در انبارهای استان سمنان از سوی سازمان صمت و اتحادیه تعاونی روستایی انجام شده است و این ذخیره‌سازی به مقدار کافی و مورد نیاز مردم استان است و از این حیث هیچ‌گونه کمبود و نگرانی وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان عنوان کرد: این آمادگی در استان سمنان وجود دارد که با افزایش تقاضا برای میوه در ایام نوروز نسبت به خریداری و توزیع میوه اعم از پرتقال و سیب با قیمت مصوب تنظیم بازار انجام شود.

به گزارش تسنیم، سردخانه نگهداری و انبار میوه در شهرستان سمنان قابلیت نگهداری و ذخیره‌سازی 2 هزار تُن میوه را داراست.

انتهای پیام/363/ش

نظر شما