شناسهٔ خبر: 46008579 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

اصابت ۱۰ راکت به عین‌الاسد/ بغداد: این حمله راکتی خسارتی در پی نداشت

صاحب‌خبر -

شفقنا- رسانه امنیتی عراق تاکید کرد که حمله راکتی اخیر به پایگاه محل استقرار نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا در غرب این کشور، باعث خسارت قابل ذکری نشده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، هسته اطلاع رسانی امنیتی این کشور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه کوتاهی اعلام کرد که ۱۰ راکت «گراد» صبح امروز به پایگاه هوایی «عین الاسد» در استان مرزی الانبار اصابت کرده بدون آن که خسارت قابل ذکری در پی داشته باشد.

این رسانه امنیتی وابسته به وزارت دفاع عراق در ادامه بیانیه خود همچنین تاکید کرده که نیروهای امنیتی این کشور، سکوی پرتاب راکت های مذکور به سوی پایگاه عین الاسد به عنوان محل استقرار نیروهای ائتلاف بین المللی مدعی مبارزه با تروریسم به رهبری آمریکا را پیدا کردند.

در همین حال، سرهنگ «وین ماروتو»، سخنگوی ائتلاف تحت رهبری آمریکا در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، ضمن تایید شلیک ۱۰ راکت به پایگاه عین الاسد در ساعت ۷:۲۰ به وقت محلی (۸:۵۰ به وقت تهران)، هیچ گونه اطلاعاتی درباره تلفات احتمالی این حمله ارائه نداد و اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق تلاش های در راستای تحقیق و تعامل با آن را رهبری می کنند.

خبر اصلی را در واع ببینید

نظر شما