شناسهٔ خبر: 45972078 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان سنجش آموزش کشور | لینک خبر

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درخصوص اعلام اسامي پذيرفته‌شدگان نهایی رشته‌هاي تحصيلي آزمون ورودي دوره هاي فراگير تحصيلات تكميلي ( دانش پذيري كارشناسي ارشد) دانشگاه پيام نوربهمن ماه سال1399 (نوبت بیست و یکم)

صاحب‌خبر -

پیرو اطلاعیه مورخ 99/12/10، به اطلاع پذيرفته شدگان نهايي آزمون ورودي دوره‌هاي فراگير تحصيلات تكميلي (دانش پذيري كارشناسي ارشد) دانشگاه پيام نور بهمن ماه سال 1399 (نوبت بیست و یکم) می‌رساند لازم است براي اطلاع دقيق از تاريخ و چگونگي ثبت نام و همچنین مدارک مورد نیاز برای ثبت نام از روز سه‌شنبه مورخ 99/12/12 به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه پيام‌نور به نشاني http://pnu.ac.ir مراجعه نمايند. عدم اقدام به موقع براي ثبت نام بمنزله انصراف قطعي از تحصيل آنان تلقي مي گردد.

 

نکات مهم:

1- همه پذيرفته شدگان به شرط اخذ مدرك تحصيلي کارشناسي مورد تاييد حداكثر تا تاريخ 99/11/30، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصيل در رشته قبولي خود مي‌باشند.

2- همه پذيرفته شدگان مي‌بايست در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در موسسه محل قبولي خود اقدام نمايند. عدم ثبت نام بموقع در زمان مقرر به منزله انصراف از تحصيل در كد رشته محل ذيربط محسوب می شود.

3- پذيرفته شدگان مرد لازم است با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظيفه‌ عمومي»‌ مندرج‌ در دفترچه‌ راهنماي‌ ثبت نام و انتخاب رشته آزمون ورودی دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) بهمن ماه سال 1399 واجد شرايط لازم بوده و گواهي مربوط به دانشگاه محل قبولي ارائه دهند.

4- نظر به اينكه در دستورالعمل ثبت‌نامي به مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام نور  ابلاغ می‌گردد تا از پذيرفته شدگاني كه داراي مغايرت معدل (معدل مندرج در مدرك تحصيلي آنان كمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالي از طرف متقاضیان به اين سازمان باشد) مي‌باشند، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط بعمل آيد، لذا ضرورت دارد اين دسته از پذيرفته‌شدگان به دانشگاه محل قبولي خود مراجعه نموده و مدارك لازم را به آنجا ارائه نمايند تا ثبت‌نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسي لازم در مدارك و مستندات ارائه شده صورت گيرد. متقاضیانی كه داراي مغايرت معدل مي‌باشند مي‌بايست وضعيت نهايي خود را تا قبل از شروع ترم دوم تحصیلی از دانشگاه محل قبولي پيگيري نموده و از مراجعه به اين سازمان جداً خودداري نمايند. درصورت لزوم چنانچه در اين رابطه سوالي دارند مي‌توانند از روشهایی که در انتهای این اطلاعیه اعلام گردیده با این سازمان مکاتبه نمایند.

5- در هر مرحله‌ از پذيرش(ثبت‌نام‌، پذيرش و يا هنگام‌ تحصيل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ گردد كه‌ متقاضی حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي‌ لغو و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد.

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس  http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. 

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم ميتوانند سوال يا سوالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 نیز در ميان بگذارند. 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

نظر شما