شناسهٔ خبر: 45932926 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

قالیباف: رویکرد مجلس یازدهم پیشروی در مسیر عدالتخواهی است

صاحب‌خبر -

شفقنا_ رییس مجلس شورای اسلامی روز شنبه در پیامی به همایش ملی “ایران جغرافیای مهربانی” در سبزوار گفت: رویکرد مجلس یازدهم پیشروی در مسیر عدالتخواهی و توجه به اقشار آسیب پذیر است.

به گزارش شفقنا، محمدباقر قالیباف در این پیام افزود: نیکوکاری میوه شیرین درخت پرثمر رشد یافته از زلال فطرت آدمی است. نگاه توحیدی، هستی را یکپارچه و منسجم و در هم تنیده می‌بیند و برای انسان مسوول و وظیفه‌شناس و پرورش‌یافته در مکتب اهل بیت (ع)، میراث گران‌بهای ایثار و از خودگذشتگی، دغدغه‌مندی برای رفع نیاز انسان‌ها و تلاش برای تحول و تغییر جوامع انسانی را به ارمغان می‌آورد.

وی ادامه داد: اینک که دیار سربداران، دیار دلیران و شهر شهیدان نام‌آور میزبان جمعی ارزشمند از نیکوکاران پاکباز ملی و منطقه ای است، لازم می‌دانم ضمن ابراز ارادت به مردم خوب این خطه ولایتمدار که در طرح ارزشمند “هر محله یک قربانی” مورد لطف و عنایت رهبری معظم قرار گرفتند، از همه عزیزانی که با حضور در همایش “ایران، جغرافیای مهربانی” بار دیگر نیکوکاری و جوانمردی را تکریم و تشویق می‌کنند تشکر کنم.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امید است رویکرد مجلس یازدهم برای پیشروی در مسیر عدالتخواهی و توجه به اقشار آسیب پذیر در حوزه قانونگذاری ضد تبعیض برای قوی کردن تک تک مردم ایران اسلامی و همچنین ساماندهی نهادهای حمایتی، مکمل و تسهیل‌گر فعالیت‌های مجاهدانه خیران از خودگذشته و مهربان سراسر کشور باشد.

وی افزود: از خداوند متعال برای تمامی عزیزان و نیکوکاران حاضر در این همایش به ‌ویژه مسوولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی که ابتکار این عمل خیر را بر عهده گرفتند، خیر و برکت و توفیق روزافزون مسئلت می‌کنم.

 

نظر شما