شناسهٔ خبر: 45931065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شریعتمداری: ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در گلستان پرداخت می‌شود

گروه استان‌ها - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای فعالان اقتصادی استان گلستان مصوب شد که پرداخت آن به زودی آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان، محمد شریعتمداری بعدازظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: یکی از نیازمندی‌های مهم استان اشتغال است و باید در سرمایه گذاری قدم برداریم، تاثیر تحریم و کرونا بر اقتصاد ما حس شده و با همراهی مردم باید با آن مقابله کنیم.

وی افزود: حدود 67 هزار نفر بیکار در استان گلستان وجود دارد و 26 هزار نفر شغل به وجود آمده و باید اشتغال را افزایش دهیم تا بخشی از نیازمندی بیکاری استان رفع شود.

شریعتمداری ادامه داد: بهره وری در حوزه کشاورزی گلستان کم است، شمال استان در کشاورزی و جنوب در گردشگری نیازمند سرمایه گذاری هستند.

وی اضافه کرد: پروژه 4 هزار هکتاری پرورش میگوی گمیشان اشتغال خوبی تولید می‌کند و در پروژه نئوپان شموشک هم تفاهم نامه خوبی داشتیم.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: مرکز توسعه اشتغال روستایی گلستان از کارهای نمونه سطح کشور است و فعالیت‌های تسهیلگری، پشتیبانی و آموزشی آن به خوبی طراحی شده است.

وی یادآور شد: 21پروژه اولویت دار اقتصاد مقاومتی در گلستان وجود دارد و با تکمیل آنها قدمی برای توسعه استان برداشته خواهد شد.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی250 میلیارد تومان از محل بانک رفاه و توسعه تعاون به فعالان اقتصادی استان اختصاص داده شد که پرداخت آن به زودی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/588/ش

نظر شما