شناسهٔ خبر: 45918693 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افتتاح ۲۵۰۰ واحد مسکونی مناطق سیل زده گلستان با حضور معاون اول رئیس جمهوری

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به آن استان، از افتتاح و بهره‌برداری بخشی از طرح‌های بنیاد در حوزه مسکن محرومان و بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم سیدمحمدحسینی اظهار کرد: در استان گلستان 100 هزار سند مالکیت روستایی به روستاییان ساکن ارایه شده است. همچنین، افتتاح و بهره‌برداری از 2500 واحد مسکن محرومان در 648 روستای استان گلستان با اعتبار 163 میلیاردتومان، از دیگر اقداماتی است که در استان به سرانجام رسیده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 وی با اشاره به بهره‌برداری از مسکن محرومان در 648 روستای استان گلستان، ادامه داد: ساخت واحدهای مسکن محرومان از خرداد امسال آغاز شد. به هریک از واحدها علاوه بر دریافت تسهیلات کم‌بهره، کمک بلاعوض نیز پرداخت شد. همچنین صدور پروانه و نظارت بر ساخت واحدها نیز رایگان برای واحدها برنامه‌ریزی شد و هم‌اکنون این واحدها به اتمام رسیدند و با حضور مسئولان ملی و استانی بهره‌برداری می‌شوند.

وی افتتاح و بهره‌برداری از 664 طرح هادی روستایی گلستان را که با هدف محرومیت‌زدایی و توسعه و آبادانی روستاها انجام می‌شود را از دیگر اقداماتی برشمرد که در استان انجام شده است.

 به گزارش تسنیم قرار است امروز 9 اسفندماه در سفر معاون اول رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان گلستان بخشی از طرح‌های اجرا شده در حوزه مسکن و همچنین حوزه‌های راه و بنادر مورد بازدید قرار می‌گیرد و یا افتتاح خواهد شد. بازدید از بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده استان و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان از دیگر برنامه‌های پیش روی مسئولان در سفر به استان گلستان است.

انتهای پیام/

نظر شما