شناسهٔ خبر: 45885922 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

« ایرپادز لنوو تینک بوک »با بهینه سازی مایکروسافت و اسکایپ رونمایی شد

کمپانی «لنوو» از جدید ترین ایرپادز خود رونمایی کرد؛ این ایرپادز بی سیم بوده واز دو روش اتصالی بلوتوثی و USB بهره گرفته است.

صاحب‌خبر -

بازار؛ گروه فناوری اطلاعات: با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، هدست های با سیم جای خود را به هدست های بی سیم دادند که از طریق اتصال به بلوتوث، گوش دادن به موسیقی مورد علاقه را برای کاربر به ارمغان می آورد. هندزفری های بی سیم به کاربر این امکان را می دهد که بدون هیچ گونه محدودیتی اعم از پیچ خوردگی سیم ها، برد کوتاه و آسیب دیدگی سیم از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرند.

کمپانی های مختلفی در زمینه طراحی و تولید هندزفری بی سیم داشته اند که از میان آن ها هندزفری های بلوتوث لنوو  از جمله  انواع هندزفری های بی سیمی هستند که دارای  ایرباد های مجزا از هم بوده و نه تنها تجربه شگفت انگیز گوش دادن به موسیقی را برای کاربر به همراه می آورند بلکه امکان پاسخ به تماس های دریافتی را دارا می باشند و افراد می توانند با استفاده از آنها طی روز به همه فعالیت های روزمره خود رسیدگی کنند؛ در ادامه این گزارش به نقل از «Gizmochina » به بررسی این مدل جدید خواهیم پرداخت.

Lenovo ThinkBook Pods Pro که به تازگی منتشر شده است دارای  طرحی شبیه به رایانه و لوازم جانبی فعلی ThinkBook دارد و بر خلاف بیشتر هدفون های بی سیم موجود در بازار، از یک جعبه کشویی کوچک استفاده می کند که دقیقا شبیه قاب گوشی Anker Soundcore Liberty Air ۲ Pro، است

 اکنون در دومین ماه میلادی این غول چینی از جدیدترین ایر بادز بی سیم خود رونمایی کرد که  ThinkBook Pods Pro نام دارد و دارای طراحی آینده نگرانه و بسیار متفاوت است. این هدفون ها با هدف قرار دادن مشتریان سازمانی، طراحی منحصر به فرد و برخی از ویژگی های مفید را ارائه می دهد که در نوع خود بی نظیر است.

Lenovo ThinkBook Pods Pro که به تازگی منتشر شده است و دارای  طرحی شبیه به رایانه و لوازم جانبی فعلی ThinkBook دارد و بر خلاف بیشتر هدفون های بی سیم موجود در بازار، از یک جعبه کشویی کوچک استفاده می کند که دقیقا شبیه قاب گوشی Anker Soundcore Liberty Air ۲ Pro، است.

وزن این تینک بوک چیزی حدود ۳.۵۷ گرم است و از یک میکروفن دوگانه برای ENC (لغو صدای محیطی) کمک می گیرد؛ اما با وجود استفاده از ‘Pro’، این ایر بادز از ANC (لغو فعال نویز) پشتیبانی نمی کند و  دارای  عملکرد چند اتصالی است که به صورت همزمان از اتصال بلوتوثی و اتصال از طریق گیرنده USB بهره گرفته است.

ین ایربادز یک برنامه اختصاصی به نام 'Lenovo Bud'dy' برای مدیریت این نرم افزاری  وجود دارد و برای Microsoft Skype و  Microsoft Teams با حرکات لمسی اختصاصی برای پذیرش و رد  تماس ها بهینه شده اند

Lenovo ThinkBook Pods Pro موسیقی را لذت بخش تر می کند. مقاومت آن در برابر تعرق و رطوبت به کاربران امکان می دهد از فعالیت های فضای باز لذت ببرید. این ایر بادز دارای  طراحی فوق العاده زیبا، طرز کار بدیع، سبک و قابل حمل است. ساختار پویا از واحدهای سیم پیچ دوگانه صدای شفاف را به کاربران هدیه  می دهد.

همچنین، همراه با این تینک بوک یک برنامه اختصاصی به نام 'Lenovo Buddy' برای مدیریت این نرم افزاری  وجود دارد و برای Microsoft Skype و  Microsoft Teams با حرکات لمسی اختصاصی برای پذیرش و رد  تماس ها بهینه شده اند و از آنجایی  که می تواند از طریق دو روش به دستگاه متصل شود، تعویض بین دستگاه ها را تسهیل خواهد بخشید.

شارژ کامل ایربادز تینک‌بوک پادز پرو کمتر از  ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و این میزان شارژ برای مکالمات تلفنی در بازه زمانی دو ساعت کافی خواهد بود؛ البته لازم به ذکر است که همراه با کیس قابل شارژ، این مدت زمان به ۲۰ ساعت افزایش پیدا می‌کند؛ کیس Lenovo ThinkBook Pods  دارای باتری با ظرفیت ۴۰۰ میلی آمپری است که می تواند هندزفری را تا ساعت طولانی  در خدمت کاربران  قرار دهد.

شارژ کامل ایرباد تینک‌بوک پادز پرو کمتر از  ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و این میزان شارژ برای مکالمات تلفنی در بازه زمانی دو ساعت کافی خواهد بود؛   البته لازم به ذکر است که همراه با کیس قابل شارژ، این مدت زمان به ۲۰ ساعت افزایش پیدا می‌کند

سایت رسمی لنوو قیمت نهایی این ایربادز را ۱۵۵ دلار اعلام کرد و اضافه نمود که شروع اولیه از بازار های چینی آغاز خواهد شد و هم اکنون کاربران در این کشور می‌توانند آن را پیش ‌خرید کنند. تینک‌بوک بادز پرو هم مانند سایر محصولات لنوو به احتمال زیاد در روزهای آینده وارد بازار کشورهای دیگر هم می‌شود، با این حال شاید این کمپانی قیمت متفاوتی برای نسخه جهانی آن در نظر بگیرد.

نظر شما