شناسهٔ خبر: 45755165 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا(س):

بهشت زهرا(س) در قياس با ساير کشورها در بحران کرونا موفق تر عمل کرد

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران مدیریت اجساد را در شرایط بحران کرونا در کلان شهر تهران موفقیت آمیز و از افتخارات شهرداری تهران دانست و گفت: مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا با در نظر گرفتن همه جوانب و با استفاده از تجربیات گذشته به خوبی توانست این بحران بی سابقه و غافلگیرکننده را مدیریت کند و در قیاس با سایر کشورهای جهان موفق تر عمل کرد و انصافا درخشید.
به گزارش خبرگزاری آریا، امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران به همراه سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و جمعی از پیشکسوتان ورزشی با حضور در جمع پرسنل سالن های تطهیر سازمان بهشت زهرا(س) ضمن تکریم و تقدیر از خدمات یکساله این عزیزان در بحران کرونا با آنان گفت و گو کردند.
محسنی در جمع پرسنل سالن های تطهیر سازمان بهشت زهرا (س) تصریح کرد: مدیریت در شرایط بحرانی کرونا بسیار پیچیده و دشوار است و تا کسی در این شرایط کار نکرده باشد، متوجه اهمیت موضوع نمی شود.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در این دیدار گفت: در زمانی که زلزله بم اتفاق افتاد، من در رفسنجان مسئولیتی داشتم و آن شرایط سخت و دشوار را کاملا به یاد دارم. مدیریت در چنین شرایطی پیچیدگی های خودش را دارد و شما لازم است که در لحظه تصمیماتی به موقع و با کمترین درصد خطا را اتخاذ کنید.
وی افزود: در شرایط همه گیری کرونا ترس و نگرانی در میان شهروندان جامعه بسیار بالا رفت و مصداق آن نیز خالی شدن اماکن ورزشی و فرهنگی است که با آن مواجه هستیم. این سختی ها در بهشت زهرا(س) چند برابر است و همکاران ما در مجموعه آرامستان بهشت زهرا(س) در پیکان مواجه با این ویروس هستند و خطر کار در این مکان به مراتب بالاتر است.
محسنی ادامه داد: در کنار کادر درمان بیشترین فشار و دغدغه را مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) دارند و با عشق، ایثار و ازخودگذشتگی که در وجود این عزیزان موج میزند، توانستند باعث افتخار آفرینی در حوزه مدیریت بحران در کشور شوند و در میان کشورهای دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به نقش ورزش در افزایش سلامت روحی و جسمی شهروندان گفت: تلاش داریم با توسعه ورزش شهروندی به ویژه در میان کارکنان خدوم شهرداری، گامی در این زمینه برداریم.
در ابتدای این دیدار سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) گزارشی در مورد نحوه خدمات رسانی و تکریم خانواده های داغدار و همچنین اقدامات یکساله صورت گرفته و مدیریت بحران کرونا در سازمان بهشت زهرا(س) را ارائه کرد و بر ترویج و توسعه امر ورزش در بین پرسنل سازمان و تجهیز امکانات ورزشی در بهشت زهرا(س) با توجه به شرایط ویژه کاری این عزیزان و ارائه خدمات ورزشی، ارتقاء سطح تندرستی و روحیه ورزشی در بین پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) تاکید کرد و از همراهی سازمان ورزش شهرداری تهران در این خصوص تقدیر کرد.

نظر شما