شناسهٔ خبر: 45706715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیت الله نوری همدانی مطرح کرد؛

لزوم تقویت ارزش پول ملی برای بهبود وضعیت معیشت مردم

قم- یکی از مراجع تقلید با تاکید بر ورود دلسوزانه، متفکرانه و با قدرت مجلس به تقویت ارزش پول ملی گفت: این اقدام موجب تقویت استقلال و قدرت اقتصادی نظام اسلامی و بهبود معیشت مردم می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نوری همدانی صبح دوشنبه در دیدار نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع)، نمایندگان مجلس را به محبت قلبی و عملی و خدمت به مردم توصیه کرد و گفت: بر اساس این روایت امام صادق (ع) که هر کس قلباً نسبت به دیگران محبت بیشتری داشته باشد نزد خداوند محبوب تر است، با مردم متواضع باشید و آنها را قلباً و عملاً دوست داشته باشید به نحوی که اگر شما نبودید مردم دلتنگ شما شوند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سابقه روشن استان همدان و وجود شهدا و علمای بزرگ و متعدد گفت: تقدیم بیش از هشت هزار شهید به انقلاب افتخار بزرگی است و باید از وصیت و صحبت و زندگی شهدا درس آموخت.

آیت الله نوری همدانی به حرکت مسئولین بر اساس کلام امام در صحیفه نور توصیه کرد و گفت: این انقلاب بسیار مستحکم و ریشه دار و مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان (عج) است و با همت و درایت علما و مسئولین و مردم، این انقلاب با توطئه دشمنان از بین نخواهد رفت.

وی با اشاره به کمبود نسل جوان و درخواست نمایندگان برای رفع ریشه‌های کمبود نسل از جمله بالا رفتن سن ازدواج و سختی مضاعف معیشت جوانان گفت: توطئه دشمن در معیار قرار دادن دلار و کاهش ارزش پول ملی باعث سختی بیشتر معیشت مردم شده است و نمایندگان مجلس باید جلوی روند کاهش ارزش پول ملی را بگیرند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به رفتار امام باقر (ع) در ضرب سکه، قدرت و استقلال بخشی به حکومت اسلامی گفت: نمایندگان نیز با استفاده از دلسوزی و فکر و قدرت مجلس، با تقویت ارزش پول ملی، باعث تقویت قدرت اقتصادی نظام اسلامی گردند.

نظر شما