شناسهٔ خبر: 45683889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

در دیدار مدیرعامل هلدینگ صدرتامین با نمایندگان بانوان شرکت های تابعه و وابسته تشریح شد:

اقدامات هلدینگ صدرتامین برای بهره گیری از توانمندی های بانوان فرهیخته

موج نیوز

در اولین روز از ماه مبارک رجب و به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)،دیدار غلامرضا سلیمانی مدیرعامل هلدینگ صدرتامین با نمایندگان بانوان شرکت های تابعه و وابسته به همت روابط عمومی هلدینگ و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیرعامل هلدینگ صدرتامین  در این نشست ضمن تبریک اعیاد خجسته ماه رجب و همچنین ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت:‌ بانوان به عنوان بخش مهمی از شاغلین هلدینگ صدرتامین،نقش بسزایی در تحقق اهداف شرکت ها دارند و مسئولیت پذیری،تعهد کاری،سلامت فکری و معنوی این قشر تاثیر گذار همواره زبانزد است. این تلاشگران در کنار مدیریت خانواده در محل کار نیز با تلفیق دانش و تجربه خود الگوی موفق یک فرد شاغل به شمار می روند.‌

غلامرضا سلیمانی افزود: این سرمایه های انسانی ارزشمند همواره با درخشش در پست های مختلف سازمانی توانمندی های خود را به منصه ظهور رساندند اما برای بهره گیری بیشتر از قابلیت های بانوان ، هلدینگ برنامه های بسیاری را در نظر گرفته است.

وی از تدوین بانک اطلاعاتی بانوان شرکت های تابعه و وابسته هلدینگ خبر داد و خاطر نشان کرد: به منظور شناسایی توانمندیهای بانوان و بهره گیری هر چه بیشتر از آنها در راستای رشد و توسعه سازمانی در سمت های مدیریتی،بانک اطلاعاتی از توانمندیهای این قشر فرهیخته تدوین می شود.

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین بیان داشت: همچنین این مسیر فرصت مغتنمی برای بالفعل رساندن قابلیت های بالقوه بانوان است.

این مقام مسئول تشکیل صندوق حمایت از بانوان را از دیگر اقدامات هلدینگ صدرتامین برشمرد و بیان کرد: از طریق این صندوق مشکلات بانوان در زمینه های مختلف با حضور نمایندگان این قشر بررسی شده و راهکار لازم ارائه می شود‌.

غلامرضا سلیمانی تصریح کرد:مستند سازی فعالیت های بانوان در قالب انتشار فصلنامه،ویدئو و ... نیز از جمله اقدامات دیگر  است که از طریق امور بانوان هلدینگ و با مشارکت بانوان شرکت های تابعه و وابسته انجام می گیرد.

شایان ذکر است در این نشست صمیمی،نمایندگان بانوان از شرکت های مختلف به بیان دیدگاه ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

 

نظر شما