شناسهٔ خبر: 45661028 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

چمنیان:

تراکتور در نیم‌فصل اول نوسان داشت

خبرگزاری تسنیم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در نیم‌فصل اول تیم ما در بحث نتیجه‌گیری دچار نوسان بود و این موضوع باعث ناراحتی هواداران شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، عباس چمنیان در خصوص دیدار فردای تراکتور مقابل سایپا گفت: با توجه به اعلام برنامه مسابقات 3 هفته ابتدایی نیم‌فصل دوم از سوی سازمان لیگ، عملا فاصله‌ای بین نیم‌فصل اول و دوم نداریم. فردا آخرین بازی دور رفت ما و خیلی مهم است. حریف ما تیم جوان و با انگیزه‌ای است و بازیکنان باکیفیتی دارد که این موضوع شرایط بازی را برای ما سخت خواهد کرد. امیدوارم در بازی پیش‌رو از فرصت‌ها استفاده و برنامه‌های تاکتیکی و تمرینی‌مان را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: نکته خیلی مهم این است که ما در نیم‌فصل اول در بحث نتیجه‌گیری دچار نوسان بودیم و این موضوع هواداران را نگران کرده و کاملا هم حق دارند. تراکتور یک تیم معمولی نیست، تیم ما یک تیم خاص با هواداران پرشمار است که این مسئله مسئولیت تمام ارکان تیم از مدیریت تا کادرفنی و بازیکنان را زیاد می‌کند. امیدوارم که در بازی با سایپا بازیکنان در نود دقیقه با تمرکز بالا و احساس مسئولیت فوق‌العاده بتوانند برنامه‌های تاکتیکی و توانایی خودشان را نشان دهند و حداکثر امتیاز را کسب کنیم. در بازی‌های گذشته برخلاف جریان بازی نتوانستیم از برتری‌مان استفاده و امتیاز لازم را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد: تیم ما در بازی‌های خارج از خانه مجموع بهتر عمل کرده است. 4 پیروزی تراکتور در بازی‌هایی رقم خورده که میهمان بودیم. تیم داوری بازی فردا تیم خوبی است. امیدوارم با قضاوت خوبی که آنها انجام خواهند داد و بازی جوانمردانه‌ای که از سوی سایپایی‌ها سراغ داریم بازی خوب و تماشاگرپسندی باشد و منجر به کسب نتیجه از سوی تراکتور شود.

چمنیان در خصوص مصدومان و محرومان تیمش برای بازی مقابل سایپا اظهار داشت: خوشبختانه محروم نداریم و تنها مصدوم ‌ما عکاشه حمزاوی بوده که دیروز با ما تمرین کرد. فکر می‌کنم در این فرصت اگر مراحل درمانش کامل شود بتوانیم از او استفاده کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما