شناسهٔ خبر: 45575651 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

فرهنگی: سفر قالیباف به دعوت رئیس مجلس این کشور انجام شد

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: سفر رئیس مجلس به روسیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده و این سفربه دعوت رئیس مجلس این کشور انجام شده است و پیام رهبر معظم انقلاب در این سفر تقدیم فدراسیون روسیه می‌شود.

صاحب‌خبر -

 محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در  مجلس شورای اسلامی با اشاره به حاشیه‌سازی‌های ضدانقلاب درباره رئیس مجلس کشورمان به  روسیه گفت:‌ سفر رئیس مجلس کشورمان به دعوت آقای والودین، رئیس مجلس دومای روسیه انجام می گیرد.

وی افزود: از ابتدای تشکیل مجلس یازدهم، آقای والودین با اعزام فرستاده و پیام ویژه ای (توسط آقای اسلوتسکی) بر توسعه تعاملات پارلمانی بین روسیه و ایران در دوره مجلس یازدهم تاکید داشت. 

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: آقای دکتر قالیباف در این سفر حامل پیام مقام معظم رهبری نیز به فدراسیون روسیه در جهت ارتقای همکاری های تهران- مسکو هست.  با وصول این پیام در روسیه، پیش بینی می شود که در آینده مرحله جدیدی از همکاری های ایران و روسیه شکل گیرد.

فرهنگی خاطرنشان کرد:  میزبان دکتر قالیباف رئیس مجلس دوما خواهد بود پروتکل های خاص بهداشتی کرونا و همچنین پروتکلهای دیپلماتیک نیز رعایت می شود.

وی افزود: در این سفر علاوه بر ملاقات هایی در حوزه پارلمانی، مجالس دوما و سنای روسیه، مباحث سیاسی، امنیتی و اقتصادی دوجانبه هم طرح و پیگیری خواهد شد.

 

نظر شما