شناسهٔ خبر: 45496665 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

شوک سنگین به فوتبال ایران؛ واکنش ها به فوت علی انصاریان

مقاومت ستودنی علی انصاریان برابر بیماری کرونا توان شکست این ویروس لعنتی را نداشت تا یکی از محبوبترین بازیکنان فوتبال ایران را خیلی زود از دست برود.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:
  • فوری؛ کارت بانکی حذف می شود+ جزئیات طرح جدید

  • عکس لو رفته ماشین رضا صادقی

  • تیپ خاص و کرونایی حامد بهداد + عکس

  • آخرین قیمت دلار در صرافی ملی (۱۸ بهمن ۹۹)

  • تصویری خاص از سام درخشانی در گذر زمان

  • پژمان جمشیدی هم کرونا گرفت + جزئیات

علی انصاریان پسر پرشروشور فوتبال ایران هم نتوانست برابر کرونا مقاومت کند و او هم برای همیشه از کنار ما رفت. فوت علی انصاریان خبری پر از غم و اندوه که جامعه توان شنیدن آن را نداشت. به گفته دکتر معالج علی انصاریان مراقبت های ویژه از او صورت میگیرد اما وضع ریه او بهتر نشده و امروز دنیای فانی را ترک کرد. علی انصاریان بازیکن بازنشسته فوتبال ایران بود. علی انصاریان بازیکن پیشکسوت فوتبال در چند سال اخیر به حرفه مجری گری و بازیگری روی آورد و دستی هم بر آتش خوانندگی داشت.

علی انصاریان

این روزها پیر و جوان ، مرد و زن ،ورزشی و هنری ، اصلا چرا این ها ، کل مردم ایران از خدا می خواستند علی را از ما نگیرد . ولی حکمتش چیز دیگری بود ،دست تقدیر و سرنوشت  این را نوشته بود تا علی خیلی زود برود کنار رفیقش تا مهرداد احساس تنهایی نکند.

نوشتن خبر خیلی سخت است . کلماتی که سالها در باب ستایش از پسر خوب ایران ردیف می شد اما ، کاش تمام اعجازهای تاریخ فوتبال ایران اتفاق نمی افتاد و خدا علی را مثل مهرداد از ما نمی گرفت.

خداحافظ شماره 20 ، خداحافظ پسر خوب و باغیرت مادر .خداحافظ داش علی انصاریان .

در این جا واکنش‌های به مرگ علی را مشاهده خواهید کرد.همه کسانی که دوست او بودند یا او را دوست داشتند:

18:44- رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم نیز به درگذشت علی انصاریان واکنش نشان داده و جان باختن هم‌بازی سابق خود را به مادر این پیشکسوت فقید فوتبال تسلیت گفته است.

علی انصاریان

18:34 - واکنش امید عالیشاه به درگذشت انصاریان.

علی انصاریان

18:33 - جمعیت زیادی پشت در اورژانس حضور دارند. علی کریمی به سراغ آن ها رفت و برای دقایقی با حاضران صحبت کرد. جمعیت لحظه به لحظه بیشتر می‌شود.

علی انصاریان

18:32 - شایان مصلح: علی انصاریان از بچگی برای من نماد یه فوتبالیست بود که با جون و دلش برای تیماش بازی میکرد یادمه بچه بودیم بهش میگفتن سلطان بخیه فوتبال ایران انقدر که بدنش آسیب می دید توی فوتبال.

18:31 - هیچ نشانی از آستانه‌ی مرگ در این عکس نیست. هرچه هست؛ زیرکی و جا-افتادگی و میل به زیستن است. دیگر روی هیچ عکسی نمی‌توانیم حساب کنیم.

محسن خلیلی: عکس بازی با گسترش فولاده، خیلی اذیتم کردی و کلی خندیدیم

علی انصاریان

18:28 - محسن فروزان: علی خوش قلب ترین بود.

علی انصاریان

18:29 - محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان: اینجانب به نمایندگی از باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، درگذشت علی انصاریان پیشکسوت  تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را به خانواده آن مرحوم و جامعه فوتبال کشور تسلیت عرض می‌نمایم.

18:27 - محمود واعظی رئیس دفتر رییس جمهوری: درگذشت علی انصاریان، فوتبالیست محبوب و ارزشمند کشورمان غم بزرگ دیگری را بر غم‌های این روزهای‌مان افزود. افسوس که تلاش‌های پزشکان و دعای میلیون‌ها هموطنی که لحظه به لحظه پیگیر سلامتی‌ او بودند، کارگر نیفتاد و تقدیر و مشیت الهی بر این قرار گرفت که راهی دیار باقی شود

18:25 - مادر علی انصاریان بعد از شنیدن خبر فوت پسرش در اورژانس بیمارستان فرهیختگان بستری شد.

18:24- ساکت الهامی، سرمربی سابق تراکتور هم در پیامی درگذشت علی انصاریان را تسلیت گفت.

علی انصاریان

18:24:وحید امیری بازیکن پرسپولیس نیز با اشاره به عشق علی انصاریان ضمن تسلیت این اتفاق نوشته؛ چرا رفیق بی کلک را تنها گذاشتی

علی انصاریان

18:23 - مسعود سلطانی فر وزیر ورزش با انتشار بیانیه ای نوشت: ضایعه درگذشت این بازیکن سابق دو باشگاه استقلال ، پرسپولیس و تیم ملی ایران برای بنده بسیار ناگوار و ناباورانه است. ضمن طلب مغفرت برای این ورزشکار مردمی و دوست‌داشتنی، امیدوارم روح بلندش مشمول رحمت واسعه الهی قرار گرفته و برای مادر گرامی ایشان ، خانواده محترم و جامعه ورزش کشور صبر و شکیبایی مسئلت مینمایم .

18:22 - اگر پرسیدند شرافت حرفه‌ای یعنی چه، این عکس را نشان بدهید. یک پرسپولیسی که برای موفقیت استقلال در دربی سر می‌گذاشت. حرف این تصویر از تمام کری‌ها بیشتر می‌ارزد. عکس: امیر پورمند، دربی۱۳۸۵

علی انصاریان17:22 - آکادمی کیا با انتشار تصویری از مهرداد میناوند و علی انصاریان نوشت: «چه کنم با غم تو.»

علی انصاریان

17:21 - تصویری از علی انصاریان و مادرش که در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود.

علی انصاریان

17:20 - سردار آزمون: مرسی که به ما یاد دادی چطور مواظب مادرمون باشیم.

علی انصاریان

17:19: روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان مرگ علی انصاریان را با انتشار متنی تسلیت گفت

17:18 - امکان تجمع در بیمارستان یا مقابل آن وجود دارد و فضا نسبت به شب درگذشت میناوند متفاوت است.

17:17 - پیکر علی انصاریان دقایقی پیش با یک خودروی بنز از بیمارستان بیرون برده شد.

علی انصاریان

علی دایی اولین چهره ای بود که در میان خبرها و شایعاتی که این روزها وجود داشت، با ذکر این جمله که " خدا به مادر علی صبر بدهد"، درگذشت انصاریان را تسلیت گفت.

*جواد کاظمیان، سعید دقیقی، عادل کلاه کج و ابوالقاسم پور در بیمارستان فرهیختگان و در هنگام مرگ علی انصاریان حضور داشتند؛ علی کریمی اولین چهره ای بود که خیلی زود به بیمارستان فرهیختگان رسید تا ناظر اشک و آه، افسوس و حسرتی باشد که فضای جامعه ورزشی ایران و اطراف بیمارستان فرهیختگان را دربرگرفته است.

علی انصاریان

علی پروین که دوران درخشش علی انصاریان در پرسپولیس مصادف با حضور این مربی بود، درگذشت این ستاره را غمی سنگین برای جامعه و هواداران پرسپولیس عنوان کرده است.

علی انصاریان

پیج رسمی ای اف سی با انتشار تصویری از علی انصاریان درگذشت او را تسلیت گفت.

علی انصاریان

جواد رضویان: رسم رفاقت اینه که با رفیق پیرشی نه این که...

نظر شما